Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Articole Online | Director Comunicate de presa » Sanatate » Exercitii » 5 metode eficiente de calire a organismului

5 metode eficiente de calire a organismului

Format PDF | Tipareste

Pana acum doua luni eram mai tot timpul obosit, fara vlaga iar cand ma apucam sa fac ceva dupa maxim 20 de minute eram epuizat. Probabil si tu ai resimtit odata sau de mai multe ori acea oboseala din timpul zilei care parca nu-ti da voie sa faci nimic.Lipsa de energie este o problema din ce in ce mai mare in zilele noastre, iar pe termen lung are efect daunator asupra organismului, cauzand diverse boli . Asa ca am luat decizia de a schimba ceva in programul meu, fie in alimentatie, in sport sau in odihna.Intamplator am dat peste o carte mai veche ce contine exercitii de respiratie si intrebuintarile acestora in diverse boli. 1.RESPIRATIA COMPLETA Prin intermediul plamanilor si circulatiei sangvine, respiratia asigura oxigen proaspat intregului organism.Nu exista celula sau organ din corpul tau care sa nu beneficieze de avantajele respiratiei complete.Prin intermediul ei se realizeaza o purificare ideala a sangelui, creste rezistenta organismului si se contribuie la reglarea secretiei glandelor endocrine. Daca sangele nu este oxigenat cum trebuie, calitatea lui scade si astfel poate afecta celelalte organe, scazandu-ti vitalitatea si forta fizica.La fel se intampla si pentru starile tale interioare care sunt influentate direct de procesul de respiratie. Acum sa vedem concret in ce consta.In prima faza din pozitia culcat inspira energic astfel incat abdomenul sa fie tras inauntru. Bombeaza-l dupa ce ai expirat energic si inspira in drept andu-ti atentia asupra zonei abdominale. Acest prim exercitiu dureaza 2 minute. In continuare dupa ce ai respirat abdominal indreapta-ti atentia asupra coastelor inferioare si dilata partea mijlocie a cutiei toracice astfel incat sa patrunda aerul. Dupa cateva minute atentia merge spre partea superioara a coastelor, mai precis spre clavicula. Cu bratele pe langa corp inspira atat aer cat poti inhala in aceasta zona.Expiratia se face tot pe nas lent si cursiv. Da aerul afara in acelasi mod in care l-ai inspirat, tragand inauntru abdomenul si lasand umerii liberi pe langa corp. Fiecare dintre aceste 3 exercitii de respiratie:abdominala,toracica si claviculara poate dura in medie de 3 minute fiecare sau atat cat simti tu nevoia. Pe langa beneficiile amintite mai sus exercitiile de respiratie facute dimineata la trezire elimina toxinele din corp acumulate seara datorita activarii drenajului limfatic. Iti recomand sa le faci dimineata si seara. In ultima perioada aceste tehnici de respiratie m-au ajutat sa-mi fortific organismul si sa-mi cresc rezistenta fata de anumite boli respiratorii plus ca mi-au adus un aport crescut de energie. 2.BEA APA DIMINEATA PE STOMACUL GOL Dupa fiecare masa si la sfarsitul fiecarei zi se acumuleaza in organism produsi de metabolism sau toxine care trebuie eliminate.Iar in cazul in care mananci multe fast-food-uri, chipsuri sau bei multe sucuri numarul lor se dubleaza.De aici apare oboseala aceea din timpul zilei si lipsa productivitatii. Dimineata, la trezire, pe stomacul gol bea un pahar mare de apa.Asta poate insemna de la 0,3l pana la 0,8l.Poti incepe in prima zi cu 0,3l si sa cresti cantitatea treptat pana la 1l.Astfel se elimina toxinele acumulate in timpul noptii si ti se va imbunatati digestia pe parcursul zilei.Este benefica si in cazul constipatiilor si colitelor plus ca vei simti o revigorare a intregului organism. 3.MERSUL DESCULT PE ROUA SAU PE PIETRE Imi amintesc starea de bine pe care o aveam cand mergeam la bunici si dimineata ieseam in curte si faceam o plimbare descult pe roua de pe iarba.Inca din Evul Mediu era recunoscuta ca o metoda terapeutica pentru diverse boli.Asigura-te ca este iarba curata fara obiecte prin ea sau cioburi.La inceput fa o plimbare de 4-5 minute iar dupa ce te obisnuiesti poti ajunge pana la 10 minute. Este o metoda foarte buna pentru intarirea sistemului imunitar , cresterea rezistentei organismului fata de boli si calirea lui. Asemenea mersului pe roua, foarte benefic este si mersul pe pietrele mici.Tot descult, asigura-te ca nu sunt foarte ascutite incepe sa faci plimbari scurte atat cat simti ca nu te deranjeaza foarte tare.Actioneaza ca si presopunctura revitalizand organismul si fortificand sistemul imunitar. 4.MANANCA FRUCTE SI LEGUME DE CAT MAI MULTE CULORI Cand eram mic uram fructele.Venea mama si mi le punea pe masa si eu le lasam acolo pana a doua zi.Trecand prin mai multe raceli repetate am constientizat importanta lor. Cu cat mananci mai colorat cu atat primesti mai multi antioxidanti si vitamine.Cei mai multi dintre noi inlocuiesc fructele cu chipsurile sau cartofii prajiti si dupa aia se plang ca nu au energie. Cateva fructe si legume bogate in antioxidanti si minerale:caise si piersici care curata sangele,rosiile care ofera energie prin compusii ei,varza si morcovii care curata ficatul de toxine, broccoli care intareste sistemul imunitar si protejeaza impotriva cancer ului pulmonar.Fructele se mananca ca o masa separata, nu inainte sau dupa o masa principala. Iarasi, semintele de in si de floarea-soarelui(neprajite) ajuta sistemul digestiv si previn anumite boli ale acestuia, pe langa nutrientii importanti pe care ti-i ofera. 5.FA SPORT REGULAT Aici nu mai e nevoie de descriere deoarece stii prea bine despre ce e vorba.Mersul pe bicicleta timp de 45 de minute pe zi are efect de revitalizare asupra organismului si fortifica sistemul imunitar. Inotul intareste muschii si creste rezistenta. Imi place ca atunci cand simt oboseala psihica sau somnolenta sa merg la un tenis de camp sau sa inot.Pentru mine ele dau cele mai bune rezultate.Alege-ti sporturile preferate si fa-ti o rutina saptamanala in care sa le faci. Sportul combinat cu respiratia corecta, adanca din abdomen creste rezistenta fizica si generala a organismului. Nu trebuie sa duci o viata cu grija bolilor, starea noastra naturala este sanatate a. Pentru tine care metoda functioneaza cel mai bine in calirea organismului si in combaterea oboselii?




Despre autor

http://aipotential.com/5-metode-eficiente-de-calire-a-organismului/


Despre articol
Autor: Vizitator
Numar de vizualizari: 890
Numar de cuvinte: 950



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro