Articole Online | Director Comunicate de presa » Review » Muzica » Adriana s-a alaturat echipei Radio SuperHits Romania

Adriana s-a alaturat echipei Radio SuperHits Romania

Format PDF | Tipareste

Vrei sa o cunosti mai bine pe Dj-itza noastra de la SuperHits Romania ? Ea este o fata acea vesela pe care o auziti la radio cu care facem interviuri live. Este super de treaba si suntem bucurosi sa o avem in echipa noastra. O fata plina de viata, energie cu suflet bun de incredere si comunicativa Adryana va asteapta cu mult drag pe contul ei de Facebook aici https://www.facebook.com/ adryana . adriana .7 Adryana ne ajuta de fiecare data atat ca redactor stiri, manager playlist, moderator mesaje, administrarea paginii radioului si continut si multe altele. Merita sa o aveti in lista de prieteni. Puteti sa-i lasati mesaje si va raspunde cu drag! In curand va fi profilul ei disponibil pe site-ul SuperHits, sectiunea "echipa SuperHits" cu mai multe informatii. In caz ca nu reusiti sa dati add pe facebook sau sa trimiteti mesaje ea va asteapta pe id-ul ei de messenger

Salut! Ma numesc Mihai ( Dj MITA ), nascut in Pitesti 15-04-1985, varsta 25, sunt in zodia berbec. Pot sa spun ca sunt un baiat sincer, generos, romantic, un baiat de gasca, prietenos, istet, ( nu ma laud, dar altii certifica aceste calitati ale mele ) etc. Imi place sa imi fac noi prieteni, sa discut diferite teme in special muzica, radio, televiziune, calculatoare sau orice alte subiecte din domenii diferite. Pasiunile mele sunt: imi place foarte mult sa cant! Cant la orga si voce, imi place foarte mult sa compun muzica si versuri orice stil. Studii muzicale: Am facut Scoala Populara de Arta din Bucuresti canto si instrument. Imi caut suflet pereche, o fata cu suflet bun, sincera, dragutza si simpatica, de treaba cu suflet curat si intelegatoare. Caut o relatie serioasa. Eu consider ca cel mai important este comunicarea, respectul, sa fii egal cu partenerul de viata. Mai nou emit la un post de radio online de 3 ani si pot sa spun ca o fac cu pasiune. Pe parcurs am realizat multe emisiuni si ma bucur foarte mult de ceea ce am facut de-a lungul timpului. Stiu ca nu este usor, dar trebuie sa ai rabdare si le rezolvi pe parcurs. In curand voi face emisiuni noi la radio SuperHits Fm, emitem online doar pe internet. Imi place foarte mult calculatorul sa repar diferite componente, instalez tot feluri de programe si sa fac experimente noi. Imi place sa ii ajut pe cei care au probleme in calculatoare, muzica, sa dau anumite sfaturi cand au nevoie de mine. Mai nou imi place la SuperHits sa aduc multe noutati in muzica, sa dau dedicatii sau sa realizez orice emisiune fie de divertisment, muzica, stiri horoscop, meteo. Acest post de radio emite cea mai buna muzica si puteti lasa mesajele voastre atunci cand suntem online. In caz ca nu suntem online lasati mesajele pe messenger sau pe site si cand suntem on vom transmite mesajele respective si preferinta dvs. Veti fi anuntati cand suntem online pe messenger sau sms, numai in caz ca v-ati inscris la newsletterul nostru. Radio SuperHits Fm Romania a inceput emisia numai pe internet din 15 aprilie 2007. Istoria sa a inceput cu ajutorul lansarii unui nou proiect muzical al meu ( un set extraordinar ) realizat cu mai multi dj si cu ajutorul prietenilor nostri. Toti fanii nostri care au fost langa mine si colegii nostrii mereu si ne-au sustinut de fiecare data atunci cand am avut nevoie. Povestea noastra a inceput dintr-o joaca de dj. Am visat de mic sa ajung un dj profesionist. Dj MITA se poate lauda cu o experienta destul de majora in mixuri si tot ceea ce tine de muzica, compozitie muzicala. Lansarea mea a fost prima oara ca dj rezident si promovare, iar pe parcurs am inceput sa invat cat mai multe lucruri interesante de care sunt mandru. Citesc foarte des pe internet si anumite reviste ( Pot sa spun ca imi place sa mixez muzica la anumite evenimente, petreceri private. Detalii o sa va spun mai multe si voi lansa un site pt radio.

Autor: Vizitator
Numar de vizualizari: 442
Numar de cuvinte: 148