Articole Muzica

1: Adriana s-a alaturat echipei Radio SuperHits Romania

Vrei sa o cunosti mai bine pe Dj-itza noastra de la SuperHits Romania ? Ea este o fata acea vesela pe care o auziti la radio cu care facem interviuri live. Este super de treaba si suntem bucurosi sa o avem in echipa noastra. O fata plina de viata, energie cu suflet bun de incredere si comunicativa Adryana va asteapta cu mult drag pe contul ei de Facebook aici https://www.facebook.com/adryana.adriana.7 Adryana ne ajuta de fiecare data atat ca redactor stiri, manager playlist, moderator mesaje, administrarea paginii radioului si continut si multe altele. Merita sa o aveti in lista de prieteni. Puteti sa-i lasati mesaje si va raspunde cu drag! In curand va fi profilul ei disponibil pe site-ul SuperHits, sectiunea "echipa SuperHits" cu mai multe informatii. In caz ca nu reusiti sa dati add pe facebook sau sa trimiteti mesaje ea va asteapta pe id-ul ei de messenger.

2: Nebunie in alb cu 12 000 de tineri

Cel mai mare show de muzica dance s-a incheiat fara incidente la Bucuresti. Peste 12 000 de tineri s-au distrat peste 7 ore hipnotizati de muzica celor mai renumiti dj din lume.

3: Asociatia Momentum te invita sa asculti Radio U.C.T.C.!

Cu U.C.T.C. Radio vei trai cu adevarat expresia Oldies but Goldies!

4: Suedezii de la Arnesen Blues Band vor concerta pe 6 mai la Bucuresti in cadrul EUROPAfest 2012

Pe data de 6 mai incepand cu ora 19:00 la Teatrul Odeon, EUROPAfest gazduieste in cadrul concertului Spring on Blues Notes una dintre cele mai populare trupe europene de blues - Arnesen Blues Band | Suedia. Acest eveniment face parte din seria de peste 30 concerte de jazz, blues, pop si clasic oferite in cadrul festivalului. Sub sloganul Its all about live quality music ! in perioada 4-19 mai vor concerta la Bucuresti 300 de muzicieni din 45 tari.

5: "FLACARA VIE - ADRIAN PAUNESCU" - 19 iulie, Piata Prefecturii, Craiova

Domeniul Coroanei Segarcea susţine excelenţa, aducându-l în prim plan pe unul dintre cei mai prolifici autori români contemporani, Adrian Păunescu. În semn de preţuire nemărginită marele poet va fi omagiat, marţi, 19 iulie în Piaţa Prefecturii din Craiova începând cu orele 18:00, în cadrul unui spectacol - eveniment intitulat “Flacăra Vie - Adrian Păunescu” organizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Craiova şi al Consiliului Local în parteneriat cu Agenţia Vreau Bilet.

6: MARIUS BALDOVIN - rasfat de noua sa iubita ! A primit de ziua lui o brata de aur

MARIUS BALDOVIN - rasfat de noua sa iubita ! A primit de ziua lui o brata de aur

7: Ce se mai aude despre vedetele de alta data?

In incercarea de a descoperi ce s-a mai intamplat cu vedetele muzicii romanesti a anilor 2000, am avut placerea de a-l descoperi pe indragitul Adrian Filip, fost membru al trupei Axxa, cantand live intr-unul din cluburile din Bucuresti.

8: Petrecerea de dupa botez, un moment special

Emotii, vise implinite, caldura unui camin Venirea pe lume a unui copil reprezinta un adevarat eveniment pentru intreaga familie. Intregul univers al parintilor se schimba, se lumineaza.

9: Stephen Marley