phillip lim

Format PDF | Tipareste

Phillip Lim autor de benzi desenate Poate ca la noi benzile desenate nu sunt atat de populare, dar stim ce pasiuni pot starni in Statele Unite. Iar cum moda nu inseamna doar cateva haine aruncate pe un podium, de ce nu am imbina doua forme de arta . Cam asa s-a gandit si designerul Phillip Lim cand a realizat o carte de benzi desenate care sa ii reprezinte colectia pentru toamna/iarna. Articol de:Gamine Postat in:Carte, Culture Data:1 septembrie 2012 Phillip Lim autor de benzi desenate Colectie � desenata Lansarea carti i de benzi desenate �Kill the Night� va coincide cu cea a colectiei pentru sezonul rece 2012/2013. Potrivit autorului, cea mai recenta linie a lui a fost profund influentata de povesti de fictiune precum �Sin City� sau �V de la Vendetta�. Mai precis, de eroinele lor in stil �neo-noire�. Colectie desenata Asa ca o carte de benzi desenate venea ca o completare ideala pentru a spune povestea colectiei. �O poveste a dualitatii si metamorfozei, zi si noapte, negru si alb, iubire si tradare. Lucrurile nu sunt ceea ce par. Uita-te inca o data�, a descris brandul aventura de creatie. Nu ca ar suna rau, chiar deloc, dar ne-a starnit atat de tare curiozitatea incat murim de nerabdare sa vedem daca hainele vor fi salopete din latex care se transforma in rochii de seara sau poate in stilul costumului de cow girl in care dansa Jessica Alba in Sin City. Cartea a fost desenata de Jan Duursema, cunoscuta mai ales pentru ilustratiile din seria Star Wars si scrisa in colaborare cu veteranul John Ostrander. Mult asteptata creatie va aparea pe 6 septembrie.

Autor: Vizitator
Numar de vizualizari: 510
Numar de cuvinte: 289