Articole Online | Director Comunicate de presa » Review » Carti » Cea mai buna carte pe tema inteligentei emotionale

Cea mai buna carte pe tema inteligentei emotionale

Format PDF | Tipareste

Credeti ca aveti nevoie de o imbunatatire a vietii personale sau a relatii lor sociale? Cartea lui Daniel Goleman, intitulata “Inteligenta emotionala” explica intr-un mod excelent importanta controlului asupra emotiilor in dezvoltarea personala a fiecarui individ. Pentru ca acest volum este scris intr-un stil usor si face ca paginile acestei carti sa poata fi parcurse cu usurinta, este ideal pentru persoanele care simt nevoia unei schimbari in viata personala, sau chiar schimbarea viziunii asupra importantei sentimentelor umane. Daniel Goleman este un psiholog excelent si faptul ca a fost student al Universitatii din Harvard il va ajuta sa publice una dintre cele mai faimoase carti ale sale, “Inteligenta emotionala”. Oamenii care inca nu au aflat strategiile de autocontrol si auto-disciplinare au posibilitatea de a afla secretul prin aceasta opera. Cartea este bine structurata, in 16 capitole, fiecare discutand cate un aspect legat de emotii si de stapanirea acestora. Deoarece emotiile se prezinta inca din copilarie, dar acestea nu pot fi inca tratate la o varsta frageda, este esential pentru toti cei care simt ca a venit timpul sa afle de fapt ca exista o relatie extrem de importanta intre sentimente si gandirea rationala. Se spune ca atunci cand inca gandirea nu a existat, sentimentele erau deja de mult existente. Fara autocontrol, si auto-discplina, nimeni nu are posibilitatea sa ajunga la succes ul de viata mult dorit. Stapanirea sentimentelor si emotiilor este un aspect important in tratarea, imbunatatirea ba chiar si mentinerea relatiilor sociale si a eficientei in munca. Daca aceste lucruri nu exista, nici succes nu va exista niciodata! De aceea, avem nevoie de sfaturile un expert, iar acest volum este ajutorul esential. Vreti o viata mai buna? Atunci trebuie sa va imbunatatiti tot ce trebuie imbunatatit pentru a ajunge la succes. Este o oportunitate excelenta de a trai o viata fericita, atat profesionala cat si personala. Va va ajuta sa va schimbati parerea despre importanta sentimentelor.

Scriu review-uri pe carti-motivationale.com

Autor: gigithebest
Numar de vizualizari: 578