Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Despre noi

  1. Introducere

Daca nu sunteti in totalitate novice in lumea afacerilor pe internet, cu siguranta ati mai auzit de Marketingul Articolelor. Acest articol este destinat personanelor care nu stiu atat de multe despre acest domeniu, cat si pentru cei care vor sa-si perfectioneze cunostintele.
Inainte sa trecem la discutia despre beneficiile scrierii articolelor si despre modul corespunzator in care sa ne conducem afacerea, trebuie sa tinem minte un lucru foarte important: succesul ‘online’ poate fi obtinut, este doar o chestiune de vointa si determinare.  Nimic nu poate sta in calea atingerii obiectivelor noastre in afara de noi insine. Clarificarea acestor lucruri este esentiala, deoarece:

  • Unii dintre voi s-ar putea sa aveti inca dubii despre posibilitatea dezvoltarii unei afaceri online
  • Aceste dubii pot sa dispara in momentul in care scopul acestui articol va este clarificat

In conluzie, daca sunteti inarmat cu  incredere si credinta, puteti spune ca sunteti pregatiti pentru a va dezvolta afacerea. In cele ce urmeaza vom clarifica niste termeni care probabil ca nu va sunt familiari. Acesti termeni apartin domeniului SEO (Search Engine Optimization) si Internet Marketing. In orice caz, va trebui sa va informati si din alta parte. Este de datoria Dvs. sa va informati cat mai bine cu putinta.
Search Engine Optimization  este un proces de structurare si promovare a unui site. Mai exact, in momentul in care unii termeni legati de domeniul Dvs. de activitate sunt introdusi pe unul din motoarele de cautare (Google, Yahoo, MSN, etc. ), site-ul Dvs. apare cat de sus posibil in clasificarea SERPs.
SERP (Search Engine Results Page) se refera la pagina rezultatelor cautarii in momentul in care un termen este introdus pe unul din motoarele de cautare mai sus mentionate. De exemplu, daca introduceti termenul “bicicleta” pe Google, rezultatele cautarii dvs. in ordinea importantei formeaza SERP-ul. Dar ce are de a face Marketingul Articolelor cu optimizarea pentru motoarele de cautare, SERP-ul si alti termeni neclari? Intr-adevar, daca sunteti incepator, totul poate parea foarte confuz. Cu toate astea, va voi spune un mic secret:
Marketingul Articolelor este unul dintre cele mai eficiente si ieftine metode prin care va puteti promova afacerea online.
Iar acum, asa cum spun faimosii preoti hindusi, cititi inca  o data afirmatia de mai sus si incercati s-o intelegeti. Care sunt cele mai importante aspecte ale unei campanii de promovare eficiente? 1- trebuie sa fie de succes, si 2- costurile sa fie cat mai mici. Avand in vedere ca succesul procesului de marketing al articolelor va va fi dovedit in acest reportaj, despre costuri va pot spune doar un singur lucru:
Poate fi gratis!
Da, ati citit corect. Daca nu sunteti dispus sa cheltuiti nici un ban, puteti face Marketingul Articolelor fara sa cheltuiti nimic. Binenteles, puteti sa cumparati “unelte” care sa va faca munca mai usoara. Dar probabil ca este unul dintre putinele domenii in care, neinvestind in diverse “unelte” nu afecteza rezultatele. In domeniul Marketingului Articolelor, “uneltele” pe care le puteti folosi va pot ajuta sa va economisiti timpul, dar nu va vor face campania mai eficienta. Asta pentru ca aveti la dispozitie acest articol gratuit care va va ajuta sa va conduceti afacerea in mod productiv.

  1. Cum sa scrieti un articol bun?

Este o certitudine faptul ca multi dintre sustinatorii Internet Marketingului nu evalueaza corect potentialul unei campanii de Marketing al Articolelor corect conduse. Reactia unui articol bine scris cu siguranta se va transforma in banii din buzunarul Dvs.  Orice afacere presupune un numar de vizitatori, mai ales in cazul afacerilor pe internet, afaceri care nu pot sa supravietuiasca fara sa aiba un anumit numar de vizitatori ale site-urilor.
Compunerea articolelor, asa cum ar afirma majoritatea specialistilor SEO, este o sursa excelenta de trafic pentru site-ul Dvs. Exista foarte multe directoare de articole pe internet si este de recomandat sa submiteti articolul Dvs. pe cat mai multe dintre ele, in cazul in care doriti sa va mariti potentialul de trafic, sa va inbunatatiti imaginea si popularitatea link-ului etc.
Intrebarea este: Cum sa scriem un articol bun? Inainte de toate trebuie sa stiti ca pentru multi dintre compunatori  compunerea de articole este o buna sursa de venituri. Oricum, daca nu aveti de gand sa cheltuiti o mare suma de bani, puteti alege sa creati propriile Dvs. articole, daca sunteti de parere ca aveti macar o mica inclinatie inspre acest domeniu.   
Compunerea articolelor  se refera adesea la “scrierea continutului”, deoarece trebuie sa va creati articolele bazandu-va pe schema propriului Dvs. site web, concentrandu-va pe unele cuvinte cheie specifice. De exemplu, daca aveti un site despre scufundari subacvatice, veti dori sa va creati articolele in asa fel, incat acestea sa includa locatiile cele mai bune pentru scufundari subacvatice, despre echipamentele necesare etc. La acest lucru se refera “cuvintele cheie”, iar Dvs. trebuie sa includeti aceste cuvinte inrudite cu domeniul de activitate ales de Dvs. De asemenea, nu este de recomandat ca articolul Dvs. sa contina prea multe cuvinte cheie, deoarece vor fi considerate spam. Este de preferat sa mentineti densitatea cuvintelor cheie sub  pragul de 10%. In afara de acest lucru, continutul  articolul trebuie sa fie clar, si este de datoria Dvs. sa inspirati incredere citirorilor. Acestia trebuie sa va perceapa ca pe niste profesionisti in domeniu.
Acum haideti sa discutam putin despre structura articolului Dvs. Este de preferat ca articolul sa contina paragrafe de lungime medie, asa cum puteti observa si in acest articol. Alineatele prea scurte sau prea lungi  au tendinta de a face cititorul sa-si piarda interesul si sa nu-si mai poata concentra atentia asupra esentei. In comparatie, cantitatea adecvata de alienate vor face ca cititorul articolului Dvs. sa se concentreze asupra ce are articolul Dvs. de spus.
Incercati pe cat puteti sa evitati greselile gramaticale, deoarece pot conduce la publicitate negativa, iar acesta este ultimul lucru de care aveti nevoie. Software-ul Dvs. de dactilografiere probabil ca are capabilitati de verificare a ortografiei, asa ca fiti sigur ca le folositi. Dupa acest lucru, cititi articolul Dvs. inca o data sau de doua ori, ca sa fiti sigur ca totul este in regula.
Folositi litere mari de tipar doar in cazul in care sunteti sigur de ceea ce faceti sau doriti intr-adevar sa va impuneti punctul de vedere, deoarece acestea pot fi foarte deranjante. Folositi-le doar cu scopul de a capitalizing prima litera a unei fraze sau a unui nume. Nu includeti in articolul Dvs. fraze intregi alcatuite din litere mari de tipar, deoarece l-ati putea enerva pe cititorul Dvs.
Nu in ultimul rand, incercati sa stabiliti o legatura cu cititorul Dvs. “Vorbiti” cu cititorii in felul in care vorbiti cu niste  prieteni si tratati-i respectuos. Daca reusiti sa le castigati increderea, puteti afirma ca ati castigat jumatate batalia.  Cu cat veti compune mai multe articole, cu atat acestea vor deveni mai profesioniste, iar Dvs. veti dobandi experienta, asa cum se intampla in cele mai multe domenii. Cu timpul veti descoperi singur  niste reguli nescrise, iar in momentul in care veti ajunge sa trimiteti articole la mai multe directorii, veti ajunge sa fiti expert in compunerea acestora.
        

  1. Ati compus un articol bun- ce se intampla mai departe?

Asa cum probabil v-ati imaginat, doar compunerea unui articol nu este de ajuns. Va trebui sa il finisati, asa cum ati incorpora intr-un director de articole  un bio box bun. Majoritatea directarelor de articole va vor permite sa plasati un resource box, in care veti putea spune cateva lucruri despre Dvs. si domeniul de interes. Probabil ca acesta este cel mai valoros instrument care va sta la dispozitie, deoarece un bine formulat resource BIO BOX este in stare sa aduca multi  vizitatori si chiar sa-i transforme in clienti.
         Acesta este motivul pentru care trebuie sa va ganditi ce anume ar trebui sa contina BIO BOXU. De obicei acesta este restrictionat la 250 de caractere, asa ca folositi-le inteligent. Fiti siguri ca fraza pe care o includeti in BIO BOX este destul de intriganta pentru a atrage atentia. Haideti sa presupunem ca articolul Dvs. este despre hrana pentru animale (desi este de preferat ca domeniul sa fie formulat mai specific, daca doriti ca motorul de cautare sa va plaseze cat mai sus in lista rezultatelor). Oricum, ce ar putea fi in acest caz un bun resource box care ar putea transforma un vizitator intr-un potential client?
“Cumpara cea mai buna mancare pentru animalul tau”. Aceasta prima versiune nu este nici pe departe o varianta satisfacatoare. Pare plictisitoare, monotona si nu are nimic interesant sau iesit din comun care ar putea sa ne capteze atentia. Este felul de reclama pe care suntem “programati” s-o ignoram, cu siguranta nu se va bucura de multe “click”-uri si nu va trezi interesul.
“Cainele Dvs. merita cel mai bun tratament, inclusiv cea mai buna hrana. Noi v-o asiguram.” Aceasta formulare este mai buna decat prima, dar totusi lipseste ceva. Punctul ei forte este faptul ca atinge sensibilitatea oamenilor prin formularea “interesului” fata de animalele lor.
“Stim cat de mult va iubiti cainele si ca doriti sa-i oferiti cel mai bun tratament, inclusiv cea mai buna hrana pentru caini. Veti fi bucurosi sa aflati ca noi am reusit sa facem mii de caini fericiti prin activitatea noastra de mai bine de 8 ani”- Acesta este un BIO BOX foarte bine formulat, si l-am mai putea imbunatati daca am sti mai multe lucruri despre caini, si  ce anume poate sa-i satisfaca. Oricum, avand in vedere ca Dvs. veti sti multe despre domeniul de activitate despre care veti scrie, veti sti ce informatii sa folositi sa atingeti punctele sensibile ale cititorilor Dvs.
Ce face acest ultim BIO BOX atat de atragator?

  • atinge un punct sensibil al subiectului in sensul ca are o anumita valoare sentimentala (afectionala)
  • indrumarea spre actiune este formulata subtil- cititorii vor dori sa afle mai multe
  • exprima  profesionalismul companiei

In concluzie, daca vreti sa scrieti un BIO BOX bun, trebuie sa va asigurati ca va identificati cu cititorul, si ca formularea se va baza pe aceste 3 puncte mai sus mentionate.
Urmatorul pas pe care ar trebui sa-l urmati se refera la link-ul Dvs. Trebuie sa aveti in vedere ca nu fiecare director de articol va va permite afisarea link-ului in the body of your article, insa fiecare va va permite sa plasati link-uri in BIO BOX-ul Dvs. In concluzie, va trebui sa plasati 2-3 cuvinte cheie in RESOURCE BOX, care va trimite cititorul articolului la site-ul Dvs. De exemplu, in cazul articolului ipotetic despre hrana pentru caini, accesarea cuvintelor cheie care ar trimite cititorul la site-ul Dvs. ar putea fi “produse pentru caini” sau “hrana pentru caini”. Cum puteti sa le legati? Pentru asta aveti nevoie de cateva cunostinte HTML de baza. In cazul in care site-ul dvs. s-ar numi www.xzy.com, cum ati putea lega cuvintele “hrana pentru caini” din BIO BOXU dvs. de site-ul Dvs. ? In HTML, comanda ar fi urmatoarea: hrana pentru caini.
Aveti grija ca in BIO BOX cuvantul cheie ales de Dvs. sa apara in acest fel, si atunci accesarea cuvintelor cheie vor trimite cititorul direct catre site-ul Dvs. RESOURCE BOX-ul Dvs. va arata in acest fel:
“Stim cat de mult va iubiti cainele si ca doriti sa-i oferiti cel mai bun tratament, inclusiv cea mai buna hrana pentru caini. Veti fi bucurosi sa aflati ca noi am reusit sa facem mii de caini fericiti prin activitatea noastra de mai bine de 8 ani”,  in acest fel, cuvantul cheie “hrana pentru caini” va face legatura direct cu site-ul Dvs. Daca doriti sa introduceti mai multe cuvinte cheie de legatura, veti aplica aceleasi reguli.

Unele directorii de articole s-ar putea sa va permita plasarea link-ului in partea de jos a articolului. Ar trebui sa profitati de aceste beneficii si sa plasati inca 3 cuvinte cheie din ului in partea de jos a articolului inapoi la site-ul dvs. Oricum, aveti grija sa cititi cu atentie termenii de utilizare a directoriilor de articole

  1. Cateva cuvinte despre directoarele de articole

Este cunoscut faptul ca directoarele de articole sunt niste instrumente importante pentru administratorii site-urilor. Cei mai priceputi dintre ei realizeza potentialul articolelor si incerca incontinuu sa-si  imbunatateasca strategiile in acest domeniu.
Cu aparitia Internetului, nu este de mirare ca  multi dintre detinatorii de afaceri au ales sa-si faca cunoscuta afacerea si cu ajutorul Internetului. In fiecare an, miliarde de dolari sunt investiti in piata web, si multi dintre antreprenori au realizat aceasta oportunitate. Cu toate acestea, pentru ca un site sa aiba succes traficul trebuie mentinut, iar Dvs. trebuie sa atrageti cat mai multi vizitatori cu putinta. Probabil ca asta este cea mai mare provocare, dar cu ajutorul unor metode specifice, cum ar fi SEO, reclame etc.  se poate realiza. Una dintre metodele de publicitate este plasarea articolelor pe directoarele de articole. Multe dintre aceste directorii au un  mare pr  si daca articolul dvs. este scris in mod adecvat, nu ar trebui sa intampinati nici o dificultate in a le posta pe acestea. Este de preferat ca articolele dvs. sa se refere la domeniul de activitate al website-ului dvs. Nu are nici un rost sa detineti un site despre pescuit, de exemplu, si dvs. sa postati un articol despre fotbal. In zilele de azi, exista si unele produse software de supunere-prezentare a articolelor, care automatizeaza procesul de postare a articolelor. Oricum, trebuie sa avati in vedere ca numarul articolelor trimise pe zi trebuie mentinute in limite rezonabile.
In afara de expunerea unor articole pe directorii specializate, aveti si alte avantaje, pe care le-am mai mentionat.  Puteti sa includeti un BIO BOX in articolul dvs., care sa apara in partea de jos a articolului, si sa ofere link-uri care directioneaza cititorii catre site-ul dvs, aducand in asa fel numerosi vizitatori.  Pe urma, daca un alt administrator doreste sa utilizeze continutul unui articol al dvs. pentru al sau, dvs aveti numai de castigat. Trebuie doar sa ii reamintiti sa pastreze link-ul care ii directioneaza pe cititori inapoi la site-ul dvs. In acest fel, va veti bucura de mai mult trafic, ceea ce este un lucru dezirabil in termenii SEO.
Cu cat veti depune mai mult efort, cu atat veti obtine rezultate mai bune. Avantajele sunt numeroase, de la increderea pe care o veti castiga pana la buna strategie SEO. Tineti minte: compunerea articolelor va fi benefica pe termen lung. De altfel,  de ce ar exista atat de multe directoare de articole?   

  1. In cate direcoare sa ne adaugam aricolele ?

Aceasta este o intrebare pe care probabil ca multi dintre voi si-o pun. Intr-adevar,  este o intrebare controversata, deoarece opiniile sunt diferite: unii considera ca cat mai multe directorii inseamna cat mai mult succes, si altii care sustin ca supunerea articolului la multe directorii are un efect negativ asupra imaginii dvs. Care este varianta adevarata? Depinde foarte mult de obiectivul pe care-l aveti. In general, exista 2 situatii:
1. Doriti ca anumite cuvinte cheie sa se clasifice cat mai sus in clasamantul SERP
- in acest caz trebuie sa fiti precaut inainte sa postati articolul pe sute de directorii. Cea mai buna strategie este sa postati constant un articol (de exemplu un articol diferit, pe saptamana) pe cele mai bune 10 sau 20 de directorii de articole. Urmatoarea lista contine cele mai bune directorii de articole:
1. www.ezinearticles.com
2. www.goarticles.com
3. www.articledashboard.com
4. www.tntarticles.com
5. www.articlebase.com
6. www.articlepros.com
7. www.webpronews.com
8. www.articlealley.com

Daca doriti sa fiti absolut sigur ca aceasta strategie va va ajuta campania SEO, este de preferat sa va reformulati articolul si sa-l faceti unic pentru fiecare director pe care-l postati.  Pe langa asta, ar trebui sa schimbati anchor texts in backlinks. De exemplu, un BACKLINK pe ezinarticles.com ar putea sa aiba  anchor texts “hrana pentru caini” iar cand postati articolul pe articole-online.ro sa il schimbati in “cea mai buna hrana pentru caini” sau termini similari. Stiu ca acest lucru presupune mai mult efort, dar cu siguranta merita.

2. Nu va pasa de clasamantul SERP, va intereseaza doar PAGE RANK

In general, veti aborda aceasta strategie cu scopul de a vinde link-uri, de exemplu daca aveti un director de web.  De obicei, nu este nevoie sa va clasati in top 10 pe Google daca aveti un director web. In acest caz, este mai indicat sa brand site-ul dvs. si sa primiti cat mai multe backlinks- uri posibile, prin postarea articolului pe cat mai multe directorii. Nu este necesar sa va reformulati articolul pe baza directorului in care-l postati, este de ajuns daca trimiteti aceeasi copie la toate directoarele. Sfatul nostru este sa trimiteti un articol nou in fiecare saptamana .Numarul back-link-urilor va ajuta la crestera Pr-ului iar pe urma daca ajungeti la un pr 5 puteti vinde linkuri la un pret destul de bun.

  1. Concluzii final

Acest articol a fost scris cu scopul de a va ghida in campania de marketing al articolelor. Daca veti urma pasii sugerati, nu ar trebui sa aveti probleme in atingerea scopului Dvs. E nevoie doar de putina rabdare, determinare si o mica  investitie. Da, unele investitii vor fi necesare, daca va pasa intr-adevar de marketingul afacerii Dvs. pe Internet. In orice caz, costurile unei afaceri online sunt mult mai mici decat a unei afaceri traditionale. Va trebui sa investiti in diferite” instrumente” care va vor imbunatati performanta si va vor economisi timpul (de exemplu, veti dori sa angajati pe cineva pentru redactarea articolelor pentru a economisi timp; veti apela la diverse servicii de postare a articolelor, puteti  veti recurge la diferite cai de a construi un website, mai ales daca sunteti incepator- cea mai buna metoda, din experienta noastra, este apelarea la Site-ul BUILD IT, care poate fi folosit gratuit de pe site-ul http://proof.sitesell.com/tntarts.html . Acest site a ajutat mii de incepatori de-alungul timpului, ghidandu-i prin toate etapele constructiei unui site. Este unul dintre cele mai recomandate, mai ales daca nu doriti sa cheltuiti o gramada de bani (Cine-si doreste?).
Asa ca, ce mai asteptati?
A sosit timpul pentru a va bucura pe deplin de succesul online. Depinde doar de Dvs.


Multa bafta!

 


    imotrading.to | chequedejeuner.ro