Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Articole Online | Director Comunicate de presa » Finante » Teapa Raiffeisen Bank Romania

Teapa Raiffeisen Bank Romania

Format PDF | Tipareste

Am ajuns la concluzia ca Raiffeisen Bank Romania trage tepe la oameni, cel putin in cazul meu. Mai jos am sa va dau si detalii despre acest caz, si am sa va tin la curent cu noutatile despre caz. Problema este urmatoarea: Pe data de 04.mai.2011 am fost la sucursala Drumul Taberei al acestei banci, pentru a incasa un cec in euro, neavand si un cont in euro a trebuit sa deschis pe loc un cont in euro pentru a putea incasa acest cec. Domnisoara Consilier care s-a ocupat de cazul meu, mi-a inmanat niste documente pe care le-am semnat, printre care apar si niste anexe cu "Taxe si comisioane aferente conturilor in lei si valuta in vigoare la data prezentei". Dupa care am facut demersul pentru a se incasa acest CEC, a fost inregistrat si mi s-a spus ca va dura in jur de 10 zile pentru a se incasa banii in functie de banca emitentului. Am intrebat ce taxe vor fi percepute si mi s-a spus ca va fi o taxa lunara pentru contul in euro de 1euro/luna care reprezenta administrarea contului, ceea ce s-a dovedit a fi eronat deoarece nu mi se percepe acest comision, datorita faptului ca am un card de student, si un comision de aproximativ 10-15 euro pentru incasarea CEC-ului, mentionez ca suma trecuta pe CEC era de 247 EURO. Problema este urmatoarea, intre timp am luat legatura cu cei care eu emis CEC-ul si mau anuntat ca acesta a fost respins si mi-au trimis suma respectiva pe un cont de moneybookers deoarece transferul se face instant si costurile sunt mult mai mici. In urmatoarea zi mai exact pe 06.mai.2011 am observat in contul de euro ca aveam restanta o suma de 65 EURO, fapt ce ma determinat sa sun la ei, la relatii cu clientii, care au spus sa ma duc in sucursala pentru mai multe informatii. Urmatoare zi am fost in sucursala Drumul Taberei nr.12 a bancii Raiffeisen Bank si am discutat de aceasta data cu un alt consultant deoarece respectiva consultanta nu era de servici, acesta precizat ca se va restitui acel comision dar ca trebuie sa fac o sesizare. Ceea ce am si facut pe loc, si urmare a sesizarii am primit pe email urmatorul raspuns care este mai jos. Dupa aproximativ 4-5 zile am tot fost contactat de niste angajati ai bancii care ma intrebau cand voi plati aceasta suma respectiv de 65 euro deoarece apar cu ea restanta, eu le-am explicat ca nu voi plati o suma impusa de ei care nu apare in nici un act semnat de mine si nici nu am fost in stiinta t, si mi-au recomandat sa ma duc iar in agentie pentru a rezolva aceasta problema. Pe data de 02.iunie.2011 am primit o instiintare ca daca nu voi plati suma de 65 euro mai exact 264,06 RON care are o intarziere de 13 zile voi fi raportat negativ catre Biroul de Credit si la Centrala Riscurilor Bancare. Astazi 08.iunie.2011 am reusit sa ajung la agentia unde am deschis contul, unde am dat de acelasi consilier care nici de aceasta data nu a putut sa ma ajute, ba mai mult a vorbit si cu directorul de agentie si a spus ca nu este de competenta lor. Dumnealui, (consilierul), a venit intr-un final cu niste hartii pe care aparea ca si comision ce se percepe de Raiffeisen Bank de: 20 EUR + comision extern, dar repet acele hartii nu stiu daca sunt valide si legale, in plus eu nu am fost instiintat de existenta acestui comision si nici nu apar in anexele cu taxe si comisionare care mi-au fost oferite cand am depus CEC-ul. In acel moment eu l-am intrebat din curiozitate ca daca el venea cu o hartie pe care scria ca exista un comision de 1000 EUR, eu eram dator catre ei cu 1000 EUR doar pentru faptul ca asa scrie pe acea hartie? Evident ca nu a putut sa-mi raspunda la aceasta intrebare si mi-a spus ca ce poate face el este sa-mi dea un numar de telefon la care sa sun si sa fac o noua sesizare, si acestea sunt urmatoarele: 0800.802.02.02 si 021.323.95.42 . Am sunat la numarul de romtelecom, acolo a raspuns un consultant care a spus ca nu ma poate ajuta deoarece poate sa primeasca sesizari doar pentru contul in lei, aceasta a spus sa ma duc la o alta sucursala pentru a rezolva problema. Intre timp m-am uitat iar pe sesizare aici aparea un numar de telefon 021.306.38.00, am sunat si aici, a raspuns o domnisoara care a precizat ca trebuie sa sun la 021.306.30.02 deoarece ea este la dep arta mentul de plati si nu ma poate ajuta. Pentru a solutiona intr-un fel sau altul problema am sunat si la acest ultim numar pentru a incerca sa rezolv problema. O domnisoara consultant, care probabil am deranjat-o din pauza dupa lungi explicatii a spus ca banca nu poate face nimic, mi-a recomandat sa ma duc la o alta sucursala pentru a incerca sa rezolv problema deoarece sesizarea trebuia trimisa de consilierul cu care am vorbit astazi in sucursala Drumul Taberei, si a mai spus ca le trimite o cerere sa ma contacteze in cursul zilei de maine, pentru a face aceeasi treaba, adica nimic. Din curiozitate ma intreb, daca aveam de incasat un CEC de 10.000 euro , banca Raiffeisen imi percepea un comision de 26% adica 2600 EURO? Este posibil asa ceva? PS: Voi posta aceste informatii pe cat mai multe site-uri din domeniu financiar si nu numai, sper sa se faca lumina in cazul meu, nu suma este problema ci faptul in sine, de aceea voi lua legatura si cu alte persoane care au un statut de persoane publice si care sunt doritori sa ma ajute. Pentru cei care au avut sau au probleme de acest fel sau de orice fel cu banca Raiffeisen Bank va rog sa lasati un replay sau un comentariu si voi incerca sa va ajut daca pot. Am trimis si o sesizare le OPC (protectia consumatorului), astazi si astept un raspuns, va tin la curent. Am ajuns la concluzia ca Raiffeisen Bank Romania trage tepe la oameni, cel putin in cazul meu.Mai jos am sa va dau si detalii despre acest caz, si am sa va tin la curent cu noutatile despre caz. Problema este urmatoarea: Pe data de 04.mai.2011 am fost la sucursala Drumul Taberei al acestei banci, pentru a incasa un cec in euro, neavand si un cont in euro a trebuit sa deschis pe loc un cont in euro pentru a putea incasa acest cec. Domnisoara Consilier care s-a ocupat de cazul meu, mi-a inmanat niste documente pe care le-am semnat, printre care apar si niste anexe cu "Taxe si comisioane aferente conturilor in lei si valuta in vigoare la data prezentei". Dupa care am facut demersul pentru a se incasa acest CEC, a fost inregistrat si mi s-a spus ca va dura in jur de 10 zile pentru a se incasa banii in functie de banca emitentului. Am intrebat ce taxe vor fi percepute si mi s-a spus ca va fi o taxa lunara pentru contul in euro de 1euro/luna care reprezenta administrarea contului, ceea ce s-a dovedit a fi eronat deoarece nu mi se percepe acest comision, datorita faptului ca am un card de student, si un comision de aproximativ 10-15 euro pentru incasarea CEC-ului, mentionez ca suma trecuta pe CEC era de 247 EURO. Problema este urmatoarea, intre timp am luat legatura cu cei care eu emis CEC-ul si mau anuntat ca acesta a fost respins si mi-au trimis suma respectiva pe un cont de moneybookers deoarece transferul se face instant si costurile sunt mult mai mici. In urmatoarea zi mai exact pe 06.mai.2011 am observat in contul de euro ca aveam restanta o suma de 65 EURO, fapt ce ma determinat sa sun la ei, la relatii cu clientii, care au spus sa ma duc in sucursala pentru mai multe informatii. Urmatoare zi am fost in sucursala Drumul Taberei nr.12 a bancii Raiffeisen Bank si am discutat de aceasta data cu un alt consultant deoarece respectiva consultanta nu era de servici, acesta precizat ca se va restitui acel comision dar ca trebuie sa fac o sesizare. Ceea ce am si facut pe loc, si urmare a sesizarii am primit pe email urmatorul raspuns care este mai jos. Dupa aproximativ 4-5 zile am tot fost contactat de niste angajati ai bancii care ma intrebau cand voi plati aceasta suma respectiv de 65 euro deoarece apar cu ea restanta, eu le-am explicat ca nu voi plati o suma impusa de ei care nu apare in nici un act semnat de mine si nici nu am fost instiintat, si mi-au recomandat sa ma duc iar in agentie pentru a rezolva aceasta problema. Pe data de 02.iunie.2011 am primit o instiintare ca daca nu voi plati suma de 65 euro mai exact 264,06 RON care are o intarziere de 13 zile voi fi raportat negativ catre Biroul de Credit si la Centrala Riscurilor Bancare. Astazi 08.iunie.2011 am reusit sa ajung la agentia unde am deschis contul, unde am dat de acelasi consilier care nici de aceasta data nu a putut sa ma ajute, ba mai mult a vorbit si cu directorul de agentie si a spus ca nu este de competenta lor. Dumnealui, (consilierul), a venit intr-un final cu niste hartii pe care aparea ca si comision ce se percepe de Raiffeisen Bank de: 20 EUR + comision extern, dar repet acele hartii nu stiu daca sunt valide si legale, in plus eu nu am fost instiintat de existenta acestui comision si nici nu apar in anexele cu taxe si comisionare care mi-au fost oferite cand am depus CEC-ul. In acel moment eu l-am intrebat din curiozitate ca daca el venea cu o hartie pe care scria ca exista un comision de 1000 EUR, eu eram dator catre ei cu 1000 EUR doar pentru faptul ca asa scrie pe acea hartie? Evident ca nu a putut sa-mi raspunda la aceasta intrebare si mi-a spus ca ce poate face el este sa-mi dea un numar de telefon la care sa sun si sa fac o noua sesizare, si acestea sunt urmatoarele: 0800.802.02.02 si 021.323.95.42 . Am sunat la numarul de romtelecom, acolo a raspuns un consultant care a spus ca nu ma poate ajuta deoarece poate sa primeasca sesizari doar pentru contul in lei, aceasta a spus sa ma duc la o alta sucursala pentru a rezolva problema. Intre timp m-am uitat iar pe sesizare aici aparea un numar de telefon 021.306.38.00, am sunat si aici, a raspuns o domnisoara care a precizat ca trebuie sa sun la 021.306.30.02 deoarece ea este la departamentul de plati si nu ma poate ajuta. Pentru a solutiona intr-un fel sau altul problema am sunat si la acest ultim numar pentru a incerca sa rezolv problema. O domnisoara consultant, care probabil am deranjat-o din pauza dupa lungi explicatii a spus ca banca nu poate face nimic, mi-a recomandat sa ma duc la o alta sucursala pentru a incerca sa rezolv problema deoarece sesizarea trebuia trimisa de consilierul cu care am vorbit astazi in sucursala Drumul Taberei, si a mai spus ca le trimite o cerere sa ma contacteze in cursul zilei de maine, pentru a face aceeasi treaba, adica nimic. Din curiozitate ma intreb, daca aveam de incasat un CEC de 10.000 euro , banca Raiffeisen imi percepea un comision de 26% adica 2600 EURO? Este posibil asa ceva? PS: Voi posta aceste informatii pe cat mai multe site-uri din domeniu financiar si nu numai, sper sa se faca lumina in cazul meu, nu suma este problema ci faptul in sine, de aceea voi lua legatura si cu alte persoane care au un statut de persoane publice si care sunt doritori sa ma ajute. Pentru cei care au avut sau au probleme de acest fel sau de orice fel cu banca Raiffeisen Bank va rog sa lasati un replay sau un comentariu si voi incerca sa va ajut daca pot. Am trimis si o sesizare le OPC (protectia consumatorului), astazi si astept un raspuns, va tin la curent. Pentru mai multe detalii si a fi la curent click aici




Despre autor

http://www.global-forex.ro/financiar/teapa-raiffeisen-bank-romania


Despre articol
Autor: Vizitator
Numar de vizualizari: 1428
Numar de cuvinte: 2033



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro