Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Articole Online | Director Comunicate de presa » Comunicatii » Polycom sau cum sa reduci costurile de transport!

Polycom sau cum sa reduci costurile de transport!

Format PDF | Tipareste

Un studiu realizat recent de Coleman Parkes Research in randul a 400 de directori din Europa arata o nevoie crescuta de colaborare video fata in fata pentru o productivitate ridicata, micsorarea costurilor de transport si obtinerea unui echilibru munca – viata. Studiul scoate la lumina contrastul intre scaderea valorii si cresterea folosirii calatoriilor de afaceri precum si insatisfactia managerilor fata de curentul calatoriilor intensive ca model de conducere a sedintelor. Video conferintele si teleprezenta – solutii de la Polycom, imbunatatesc productivitatea, reduc cheltuielile de transport, perturbarea si stresul. Heineken, unul din cei mai mari producatori de bere din lume, raportat la volumul vanzari lor si profitabilitate, a beneficiat de sistemul de video conferinta de la Polycom – si a realizat reducerea cheltuielilor si propulsarea productivitatii. “Heineken, ca organizatie globala, cu activitate de 24 de ore, colaboreaza continuu la procesul de productie, produse si operatiuni noi”, afirma Ed Kroes, consultant tehnologic la Global Business Process and Technology. „Cu ajutorul solutiilor Polycom pentru conferinte si video conferinte eficienta sedintelor a crescut. Ca rezultat, am reusit sa economisim resurse necesare transportului si am crescut productivitatea angajatilor. ” Concluzii importante: • Jumatate (51%) din toate zborurile de afaceri pe distante scurte, interne, efectuate de directori au fost pentru intalniri periodice. • O treime (33%) afirma ca multe intalniri la care participa se pot desfasura prin video conferinta. • 4 din 10 (40%) raporteaza sosiri intarziate pentru o medie de 2,5 intalniri pe an din cauza intarzierilor de calatorie. • Aproape o treime (30%) din directori au petrecut trei saptamani in afara biroului in 2010 datorita calatoriilor de afaceri. • Un sfert din cei intervievati sunt stresati din cauza zborului cu avionul. • Unul din 10 a afirmat ca au ratat o aniversare a nuntii si o proportie egala a ratat aniversarea copilului. SAV Integrated Systems este o companie infiintata din dorinta unui inginer electronist si a unui economist de a oferi solutii inovatoare in domeniul audio-vizualului, design-ului, distributiei, instalarii si mentinerii sistemelor de siguranta. SAV Integrated Systems este o firma cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2007, in Bucuresti. In Mai 2008, un alt inginer electronist s-a alaturat echipei, iar in momentul de fata aceasta numara 36 de specialisti si are, prin parteneri acreditati, acoperire la nivel national: Timisoara, Cluj-Napoca, Baia Mare, Bacau, Iasi, Suceava, Ramnicu Valcea, Constanta si Braila. Cresterea numarului de membri ai echipei a determinat si schimbarea sediului, la finalul anului 2008, iar noul sediu al companiei a fost stabilit in Conect Business Park Bucuresti. In termeni specifici compania furnizeaza servicii de proiectare, livrare, instalare, service si mentenanta pentru : Sisteme de detectie si alarmare la incendiu, Sisteme de detectie si alarmare la efractie, Sisteme de control acces, Sisteme protectie perimetrala, Sisteme de supraveghere video(IP/analogic), Integrare sisteme de securitate (inclusiv platforme software ), Sisteme de protectie activa marfa (EAS), Sisteme integrate audio-video, Sisteme integrate voce-date. Atestarea de catre autoritatile competente a standardelor de desfasurare ale activitatii companiei rezida in certificarile obtinute: Emise de ISO (International Organization for Standardization) pentru intreaga activitate desfasurata de catre companie - ISO 9001/14001/27001 si OHSAS 18001, Emise de IGSU (Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta) - Pentru partea de securitate - Certificat de atestare pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;- Certificat de atestare pentru instalare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu; Certificare de atestare pentru efectuare lucrarile de proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor; Emise de IGP-SPOP (Inspectoratul General al Politiei - SPOP) - Licenta pentru efectuarea de activitati de instalare sisteme de alarmare impotriva efractiei, intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, proiectare sisteme de alarmare impotriva efractiei. Printre clientii companiei se numara, Elmec Romania, Intersport, Vodafone, Lukoil Romania, Adevarul Holding, Badea Clifford Chance, BAT Romania, Vincon Vrancea, Samson, Pfizer, Raiffeisen Bank, Rosegur Roche. Informatii suplimentare pot fi gasite: www.sav-integrated.ro




Despre autor

SAV Integrated Systems WE SPEAK TECHNOLOGY RO - Bucharest, Dimitrie Pompei Street No 10A CONECT 1 Building , 3rd floor, PO 020337, District 2 phone: 004 021 3167 007 004 021 3167 009 fax: 004 021 3167 122


Despre articol
Autor: SAV
Numar de vizualizari: 1028
Numar de cuvinte: 644



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro