Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Articole Online | Director Comunicate de presa » Afaceri » Strategii eficiente de CRM si loializare a clientilor la Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo

Strategii eficiente de CRM si loializare a clientilor la Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo

Format PDF | Tipareste

Cea de-a 3 a editie a evenimentului Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo va avea loc in data de 26 mai 2011, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, aducand in prim plan solutii si tehnici de extindere si pastrare a portofoliului de clienti. Bucuresti, 17 Mai 2011 Investitiile in programe destinate formarii si dezvoltarii personale si profesionale a angajatilor se afla in plina ascensiune pe piata romaneasca de customer care , ca urmare a adaptarii la standardele internationale de business dictate de companiile de top. In centrul atentiei se afla clientul, in jurul caruia se creeaza in mod constant tot mai multe strategii si tehnici de fidelizare si de loializare , precum si de retentie . Competitia si criza financiara reprezinta elemente-cheie care trebuie gestionate cu mare grija pentru a mentine succesul business-ului. Expo Media, companie promotoare a standardelor superioare de Customer Care, cu focus pe industria de call center, organizeaza in acest an cea de-a treia editie a evenimentului de nisa asteptat de intreaga comunitate de business, Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo. Evenimentul va intruni persoane si companii marcante din zona de CRM , loializare si retentie si se va desfasura in incinta JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti, joi, 26 mai 2011. Participantii la eveniment vor afla informatii multiple despre solutiile si directiile eficiente de loializare, exploatare a reclamatiilor clientilor, tehnici si instrumente de masurare si de retentie a clientilor, tehnologii de Customer Relationship Management si alte elemente definitorii pentru succesul in business. Printre speakerii celor doua conferinte se regasesc: Marcela Stoica Moderator Senior Management Skills Developer - Customer Service School, Carmen Balan, Professor Asebuss , Dragos Nicolaescu, CEO Visionary Business Consultant, Andreea Marasescu, Director Executiv Genesys Systems, Alexandru Radu, Senior Account Manager Retail, Novensys, Razvan Iliescu, CEO Gateway Software, Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence, Roberto Lazarov, CEO Fundeal. Editia conferintei de afaceri de anul acesta este realizata cu sprijinul partenerilor Customer Service School, Euristic Partner si Competence Call Center, precum si al partenerului strategic ASEBUSS. Pentru mai multe informatii despre cea de-a 3 a editie a Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo 2011, va rugam sa accesati www.conferinte.ro. Pentru a participa la eveniment, va rugam sa trimiteri un email de inscriere la adresa laura.popescu@expomedia.ro. Despre Expo Media Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domenii le: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.




Despre autor

Alexandra Chiorean PR Specialist Tel: +40 21 411 44 20 Fax: +40 21 411 44 19 Mobile: +40 731 141 414 E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro


Despre articol
Autor: Catalina Istratescu
Numar de vizualizari: 456
Numar de cuvinte: 446



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro