Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact
Articole Online | Director Comunicate de presa » Afaceri » Competence Call Center inaugureaza cea de-a 12-a locatie internationala in Polonia

Competence Call Center inaugureaza cea de-a 12-a locatie internationala in Polonia

Format PDF | Tipareste

Compania europeana de outsourcing Competence Call Center deschide portile celei de-a 12-a locatii internationale in Gdañsk, Polonia, icepand din 1 martie 2014. Polonia este a opta tara europeana in care CCC isi deschide un sediu, impreuna cu: Austria, Franta, Germania, Romania, Slovacia, Elvetia si Turcia. “Potentialul pietei, rata excelenta de crestere economica si nivelul foarte bun de educatie al populatiei sunt doar cateva dintre elementele care fac din Polonia o locatie atragatoare pentru deschiderea unei afaceri ”, a afirmat Christian Legat, CEO in cadrul companiei CCC, cu privire la recenta extindere. “Gdañsk este un nod de transport foarte important in zona de nord a Poloniei. Locatia ofera atat facilitati excelente de acces cat si un total de 28 de universitati in regiune si abilitati de vorbire a limbilor straine de circulatie internationala, ceea ce constituie argumente solide pentru alegerea noastra.”, a mai adaugat acesta. Polonia este a sasea tara ca marime in Uniunea Europeana, iar zona metropolitana Gdañsk are peste 1.2 milioane de locuitori. Mai mult, abilitatile de comunicare ale populatiei nu se limiteaza la limba poloneza, ci acopera si limba germana, engleza si rusa. De asemenea, polonezii vorbesc fluent si limbile nordice, in principal datorita relatii lor istorice cu Danemarca, Suedia si Norvegia. “Incepand cu luna martie a acestui an vom demara activitatea in Gdañsk, cu 200 de angajati. In prima faza ne vom concentara pe suportul pentru clientii existenti din piata locala si internationala, iar focusul in lunile urmatoare va fi atat pe oferirea serviciilor pentru tarile nordice precum si pentru piata din Germania. Noul birou este situat in centrul ultramodern de afaceri Olivia Business Centre, care ofera conditii excelente de infrastructura pentru serviciile noastre de inalta calitate”, a adaugat Ulf Herbrechter, COO in cadrul companiei CCC. Initiativa regionala “Investiti in Pomerania”, care promoveaza stabilirea companiilor straine in Polonia a fost un important sustinator al investitiei facute de Competence Call Center. “Faptul ca CCC si-a deschis activitatea in zona Tri-City confirma cresterea interesului pentru afaceri si pozitia importanta pe care o are regiunea noastra in h arta investitii lor companiilor de servicii. Aceasta se datoreaza in mare masura strategiei de incurajare a investitiilor straine pentru a oferi suport clientilor din tarile germanice si nordice, derulata prin initiativa <> in ultimii ani. Tri-City ofera absolventi de top cu abilitati impecabile de comunicare in limbi straine precum germana, limbile nordice si altele”, a declarat Mieczyslaw Struk, prefectul regiunii Pomorskie. “Decizia investitorilor confirma de asemenea ca sectorul BPO considera ca Gdañsk este o locatie competitiva nu doar in comparatie cu alte locatii din Polonia, dar si in comparatie cu alte tari din lume”, a afirmat Pawe³ Adamowicz, primarul orasului Gdañsk. “Va felicitam ca ati ales Gdañsk ca locatie pentru birourile CCC. Sunt convins ca aceasta oportunitate de angajare va fi primita cu mult entuziasm de catre forta de munca locala”, a mai adaugat acesta. Despre Competence Call Center: Competence Call Center ofera solutii de contact center la cele mai inalte standarde in 8 tari europene, 12 locatii si in peste 28 de limbi. Pentru serviciile de tip incoming hotlines, campanii outgoing si comunicare scrisa cu clienti, CCC vine cu o experienta de peste 15 ani in domeniul contact center. Calitatea serviciilor oferite de Competence Call Center este confirmata de cele 42 de premii internationale castigate si de certificarile date de EN 15838, ISO 9001 si ISO 10002. Puteti afla mai multe informatii despre competence Competence Call Center direct de la sursa in perioada 18-20 februarie 2014 la evenimentul Contact Center World - cel mai important targ international din industria de profil -, ce va avea loc la Estrel Convention Center, Berlin.




Despre autor

Cristina Timus | Specialist Comunicare | Expo Media tel: 0728970081 e-mail: cristina.timus@expomedia.ro


Despre articol
Autor: Catalina Istratescu
Numar de vizualizari: 273
Numar de cuvinte: 604



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro