Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact

Afaceri: Lista de subcategorii


Afaceri la domiciliu
Cariere
Etica
Intreprinderi Mici si Mijlocii
Intreprinzatori
Management
Marketing
Multi Level Marketing
Publicitate
Relatii publice
Servicii clienti
Vanzari

Articole Afaceri


21: Cel mai mare risc pentru sectorul public este hackingul, iar pentru industria bancara phishing-ul.

In data de 30 aprilie 2014 a avut loc cea de-a 5-a editie a Fraud Management & Operational Risk Forum, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, un eveniment de business de nisa organizat de Expo Media – part of Marketing Insiders Group.

22: 24 la suta din fraude se intampla online

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

23: Cum recrutam cei mai buni oameni,headhunting

Cum facem recrutarea persoanelor dorite a jobului etc... http://www.evolution-hcc.ro/recrutare_personal.html » De câte ori v-ați înșelat sau ați fost dezamăgit de o persoană pe care ați angajat-o? » De câte ori vi s-a întâmplat ca angajații să nu se ridice la nivelul așteptărilor dumneavoastră? » V-ați gândit că puteți găsi personal mai bine pregătit pentru a face față cerințelor postului și ale pieței?

24: Doar 5 la suta din angajati inteleg strategia companiei reprezentate

In intervalul 9- 10 aprilie 2014 Expo Media, membru Marketing Insiders Group, a organizat cea de-a 10a editie Customer Care Conference and Expo la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

25: 73% din companiile europene s-au confruntat cu actiuni frauduloase in 2013

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

26: Romanian Contact Center Awards prezinta campionii de customer care din 2014

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, a organizat cea de-a 6a Gala Romanian Contact Center Awards la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, in data de 10 aprilie 2014.

27: 10 motive pentru care Romania este destinatia preferata de servicii de customer care.

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, celebreaza cea de-a zecea editie a Customer Care Conference and Expo, un eveniment aniversar ce trece in revista un deceniu de performanta in aria de customer care. Evenimentul va avea loc in intervalul 9- 10 aprilie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

28: Rata de retentie a clientilor, “KPI”-ul preferat al industriei de customer care in 2014

Expo Media, parte din Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a zecea editie a Customer Care Conference and Expo, un eveniment aniversar ce trece in revista un deceniu de excelenta in aria de customer care. Evenimentul va avea loc in intervalul 9- 10 aprilie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

29: Romania inregistreaza o rata de penetrare “mobile” de peste 112 la suta

In data de 26 martie 2014 a avut loc cea de-a 6a editie a Mobile Advertising Congress, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, un congres de nisa organizat de Expo Media – part of Marketing Insiders Group, in parteneriat cu Vodafone Romania.

30: Cum sa-ti platesti salariatii mai bine, cu costuri mai mici pentru tine

Stii prea bine si o simti pe pielea ta : succesul afacerii tale e strans legat de cat de bine stii sa-ti motivezi angajatii, dar si de cat de bine reusesti sa controlezi costurile. Dar cum sa controlezi costurile, cand cea mai buna metoda de motivare o reprezinta banii ?


Pagina 3 din 53    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53  
    imotrading.to | chequedejeuner.ro