Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact

Afaceri: Lista de subcategorii


Afaceri la domiciliu
Cariere
Etica
Intreprinderi Mici si Mijlocii
Intreprinzatori
Management
Marketing
Multi Level Marketing
Publicitate
Relatii publice
Servicii clienti
Vanzari

Articole Afaceri


201: Obtineti o imagine clara a starii financiare a companiei cu SocrateBI FRAM

Intelegerea starii financiare a companiei este fundamentala pentru a raspunde prompt provocarilor sau noilor oportunitati de business. Iar pentru a putea lua deciziile corecte in anumite momente din viata unei companii, managerii trebuie sa fie permanent la curent cu tendintele activelor si pasivelor, si sa poata oricand sa analizeze si sa ajusteze marjele previzionate sau planificate.

202: Inca nu ti-ai facut cumparaturile pentru masa de Pasti? Editia speciala de Pasti a Bio Alimenta Bucovina vine in sprijinul dumneavoastra cu cele mai delicioase produse traditionale romanesti si nu numai

Camera de Comert si Industrie Suceava in parteneriat cu SHOPPING CITY SUCEAVA, va invita sa va pregatiti masa de Pasti cu delicioasele produse traditionale prezentate in cadrul celei de-a VI-a editii a expozitiei cu vanzare BIO ALIMENTA BUCOVINA.

203: Au mai ramas doua zile pana la Mobile Advertising Congress Romania 2012

In data de 29 Martie 2012, Expo Media organizeaza, in parteneriat cu Vodafone Romania, cea de-a treia editie a Mobile Advertising Congress Romania, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa Centrala si de Est.

204: Curs Manager Inovare – ABILITATI MANAGERIALE autorizat CNFPA Bucuresti, mai 2012

Grup tinta: Cursul se adreseaza persoanelor care sunt interesate sa isi mareasca bagajul de cunostinte cu privire la exercitarea functiilor manageriale de identificare idei/solutii noi, analiza, sinteza si previziune, organizare, antrenare, coordonare, control-evaluare, precum si de identificare a schimbarilor produselor/tehnologiilor/serviciilor in functie de mediul exterior. Inovarea este procesul prin care ideile noi (rezultate in urma procesului creativitatii sau al eforturilor de cercetare – dezvoltare, pe de-o parte, si a solicitarilor pietei, pe de alta parte) se transforma in valori materiale destinate vanzarii, deci, pietei.

205: Curs Manager Inovare - LUCRUL IN ECHIPA autorizat CNFPA Bucuresti, mai 2012

Grup tinta: Daca esti responsabil de buna functionare a unei echipe si doresti sa ii imbunatatesti performantele sau pur si simplu doresti sa iti dezvolti aptitudinile cu privire la lucrul in echipa si implicit sa performezi la locul de munca, atunci acest curs este tot ceea ce cauti.

206: Curs Designer Pagini Web, autorizat CNFPA, Bucuresti

Grup tinta: Programul se adreseaza acelor persoane care sunt interesate de crearea, dezvoltarea si mentenanta unui site. Daca: - te intereseaza sa afli mai multe lucruri in acest sens, sau - lucrezi deja in domeniu si doresti doar sa iti certifici cunostintele dobandite pe cai informale,

207: Curs Managementul deseurilor, autorizat CNFPA, Bucuresti, 18 – 20 Aprilie 2012

Grup tinta: Cursul se adreseaza tuturor detinatorilor/producatorilor de deseuri, persoane juridice, comercianti si operatori economici autorizati pentru efectuarea operatiunilor de colectare si transport deseuri precum si oricaror alte organizatii sau persoane ce au ca obiect de activitate sau responsabilitate gestiunea diferitelor tipuri de deseuri.

208: Curs Formator, autorizat CNFPA, Bucuresti, 19 – 27 aprilie

Grup tinta: Cursul se adreseaza formatorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale, precum si tuturor persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie. Programul isi propune imbunatatirea nivelului de intelegere a participantilor in insusirea metodelor de lucru cu adultii, a instrumentelor si tehnicilor de evaluare a participantilor la programul de formare, a tehnicilor de feedback si a modului de revizuire si promovare a programului.

209: Analizati informatiile despre vanzari si clienti cu SocrateBI pentru a identifica zonele de business care pot aduce majorarea profitului si cresterea cotei de piata

Principala preocupare a companiilor, indiferent de marimea sau de aria lor de activitate, este aceea de a-si pastra clientii si a-si dezvolta capacitatea de vanzare. La care se adauga cresterea vitezei de reactie fata de cerintele clientilor si nevoia de diferentiere fata de concurenta.

210: Cu SocrateBI, companiile detin controlul asupra proiectelor in termeni de planificare, bugetare si realizare

In general, la realizarea unui proiect trebuie atinse trei obiective principale: obiective specifice produsului sau serviciului ce urmeaza sa fie realizat prin proiect, obiective de timp si obiective de cost.


Pagina 21 din 53    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53  
    imotrading.to | chequedejeuner.ro