Cautare rapida:

Articole Online Articole Recente Propune un articol Inregistrare Autori Cauta Contact

Promovare web

Format PDF | Tipareste

Copy To Clipboard...

Optimizare seo

Fara a sta o clipa pe ganduri, cei mai multi dintre noi isi recunosc dependenta fata de internet . Te muti intr-o casa noua, poate chiar inainte de a-ti cumpara mobila, iei legatura cu firma ce furnizeaza internet, pentru a reusi astfel sa te faci comod in noua locuinta. Dupa cum ati remarcat cu totii, pana si hoteluri le si pensiuni le sunt cotate mult mai bine daca dispun de internet. Si, sa fim sinceri, internetul a patruns pretutindeni, pentru ca deja ne-a acaparat vietile si nu ne imaginam cotidianul in absenta sa. Unii dintre noi urmarim zi de zi anumite site-uri, pentru ca ne transmit informatii cat se poate de utile din sfera noastra de interes. Ne informam sau ne rezolvam anumite probleme cu ajutorul internetului, nu este nici un secret. Pe de alta parte, altii gestioneaza respectivele site-uri, pentru ca altfel nu ar fi cu putinta ca acestea sa raspunda atat de obiectiv cerintelor noastre de fiecare data cand le accesam. Cu precadere, internetul abunda de firme si persoane care fac eforturi considerabile pentru a vinde ceva. Locul ideal, nu-i asa? Fara pierdere de timp, fara bani platiti pentru inchirierea unui spatiu, adica fara cine stie ce costuri. Cel putin pentru aceia care au reusit deja sa-si faca un renume in mediul virtual, internetul reprezinta un soi de bazar cu rezultate de ordin financiar excelente. Vinzi ceva sau prestezi anumite servicii, iti expui marfa sau abilitatile in mediul virtual, fiind cu neputinta sa nu existe clienti care sa nu aiba nevoie de respectivele produse/servicii. Din punctul de vedere al cumparatorului sau al clientului, lucrurile sunt cat se poate de simple si de clare. De motoare de cautare a auzit oricine! Google, Goagal sau oricum i-am spune, acesta este motorul de cautare preferat de majoritatea. Ai nevoie de haine din lana, sa presupunem, haine lana vei scrie in spatiul special dedicat, iar rezultatele vor aparea imediat. Bineinteles ca experienta, cat si studiile, ne spun ca cei mai multi dintre noi vor studia cu destul de mare atentie produsele de pe site-urile din prima pagina Google, restul ramanand in anonimat total, desi poate ar fi fost superioare, din punct de vedere calitativ. Asadar, la ce folos ca si alti comercianti sau chiar producatori de haine din lana si-au facut site-uri si incearca sa-si vanda marfa in mediul virtual, din moment ce informatia furnizata de acestia nu ajunge acolo unde isi doresc ei? Un site necunoscut este la fel de ineficient ca unul inexistent, fie vorba intre noi. Asadar, este prima pagina a oricarui motor de cautare un target pentru oricine decide sa isi construiasca sau beneficiaza deja de un site. Bineinteles ca da! Numai un site optimizat va oferi rezultatele pe care oricine si le doreste! Iar rezultatele sunt de ordin financiar, ceea ce sporeste considerabil rolul promovarii respectivelor site-uri. Promovarea site-ului se traduce, in prima instanta, printr-un numar mare de vizitatori, existand, mai apoi, posibilitatea ca acestia sa se transforme in clienti. Unii dintre ei fideli. Totul este ca ei sa afle despre existenta respectivului site. Asadar, se ridica o problema cat se poate de serioasa: cum realizam aceasta promovare a site-ului, care sa ne conduca inspre rezultatele dorite? Ca la o lectie predata la scoala, vom incerca sa enumeram posibilitatile de a ne promova in mediul virtual, care sa ne imbogateasca macar cunostintele. Tot experienta ne spune ca cei mai multi apeleaza la firme specializate, pentru a realiza aceasta promovare a site-ului. Specialistii stiu intotdeauna ce este de facut, site-ul este permanent actualizat si promovat, desi proprietarul sau se ocupa, pe de alta parte, de tot ceea ce tine de dezvoltarea permanenta a afaceri i sale. Ecuatia perfecta, nu-i asa? In fine, pentru ca am promis o succinta trecere in revista a metodelor de promovare a site-urilor intr-un stil cat se poate de scolaresc, iata ca, in cele din urma, le vom acorda si note. Asadar: 1.Pe primul loc si una dintre cele mai eficiente metode de promovare, primind fara prea multe ezitari nota zece, se afla metoda de promovare denumita SEO. Dupa cum am spus, aceasta lectie despre promovarea site-urilor este una introductiva, asa ca simtim nevoia de a completa. SEO se refera la promovarea unui site prin motoare de cautare. Nota maxima nu-i este atribuita fara argumente, din contra! SEO reprezinta, cel putin in viziunea noastra, metoda perfecta de promovare a unui site, pentru ca rezultatele sale se vad intr-un timp cat se poate de scurt, iar costurile sunt relativ reduse. 2. Pe locul secund, noi clasam ADWORDS, adica promovarea printr-o retea de cautare. Aceasta metoda de promovare a site-ului primeste nota noua din partea noastra, iar argumentarea vine in cele ce urmeaza. In primul rand, probabil ca va intrebati cum functioneaza ADWORDS. Ei bine, site-ul se promoveaza prin listare platita, pentru diferite cuvinte sau expresii cheie, in cadrul motoarelor de cautare. Aceasta metoda de promovare mai este cunoscuta ca si rezultate sponsorizate. De altfel, cu ADWORDS am avut cu totii de-a face, chiar si ca simpli internauti, poate fara sa ne dam seama de acest lucru. Este vorba despre site-urile care apar in primele pagini ale motoarelor de cautare, dar care sunt listate in alte culori decat negru, asa cum sunt celelalte site-uri care nu beneficiaza de promovare ADWORDS. Indiferent de motorul de cautare pentru care am opta, pentru a ne promova site-ul, nu trebuie sa ne facem griji, pentru ca majoritatea beneficiaza de aceasta optiune pentru ADWORDS, pe care sa ne-o puna la dispozitie. Va intrebati probabil care este motivul pentru care am clasat pe locul secund aceasta metoda de promovare a unui site. Ei bine, de vina nu sunt rezultatele obtinute, care sunt chiar excelente, intr-un timp cat se poate de scurt. Metoda de promovare ADWORDS primeste un minus din cauza faptului ca, la fiecare click pe care utilizatorii il dau pe legatura sponsorizata din cadrul motoarelor de cautare, pe site-ul nostru, sa presupunem, noi, proprietarii site-ului, trebuie sa platim. Asadar, rezultate excelente, insa costuri ceva mai mari. 3. Un salt destul de mare, ca si apreciere, il facem inspre a treia propunere de metoda de promovare, care primeste doar nota sase. Aceasta po arta tot denumirea de ADWORDS, insa prin reteaua de display. Mai degraba, am putea spune, aceasta este o metoda de branding, de ridicare a awareness-ului. Dupa cum este lesne de inteles, metoda preferata cu precarede de firmele care au acumulat ceva capital si care se afla in plina expansiune. O prima bila neagra la adresa acestei metode de promovare a site-ului rezulta din costurile cat se poate de ridicate, dedicate cresterii vanzari lor. Promovarea de acest tip se realizeaza cu ajutorul programelor de tip Adsense, acesta fiind, de altfel, programul de promovare lansat de Google, care conduce, in cele din urma, inspre ADWORDS. Asa cum spuneam si la metoda de promovare precedenta, fiecare click al utilizatorilor este taxat, el fiind platit de catre proprietarul site-ului. Ca sa conluzionam: aceasta metoda de promovare ADWORDS prin reteaua de display are rezultate vizibile, fiind cat se poate de eficienta, iar timpul de executie este unul scurt. Ca principal dezavantaj, nominalizam costurile crescute. 4. Cea de-a patra propunere pentru metode de promovare eficienta a unui site primeste nota patru. Prin urmare, multi dintre noi ar putea considera oportun sa o descalifice de la bun inceput, ceea ce nu inseamna, insa, ca este cazul sa nu oferim cateva detalii. Aceasta metoda de promovare se refera la afisarea unui banner pe site-urile cu trafic deja ridicat, care sa conduca utilizatorii si inspre site-ul nostru. Dezavantajul este acela ca respectivii utilizatori nu sunt targetati, deci este putin probabil ca ei sa devina clienti fideli. Aceasta inseamna ca metoda de promovare prin bannere este mai putin eficienta decat ne-am dori, iar costurile sunt medii. Ca si informatie suplimentara, pentru aceia care opteaza, totusi, pentru promovarea site-ului cu ajutorul bannere-lor, plata se face fie lunar, fie la fiecare 1000 de bannere afisate. 5. O alta metoda de promovare pe care v-o supunem atentiei se realizeaza prin inscrierea propriului site in site-uri de tip Biblioteca, asa-numitele Directoare. O metoda de promovare de nota cinci, atunci cand punem in balanta avantajele si dezavantajele. Asadar, principalul avantaj se refera la costurile reduse. Dezavantajul este acela ca si traficul va fi unul la fel de redus. 6. Mai nominalizam inca o metoda de promovare a site-urilor, avand tot costuri reduse. Este vorba despre inscrierea in site-uri de nisa, de tip forum sau portal. Desi costurile sunt reduse, si traficul va fi asemenea. Prin urmare, aceasta metoda de promovare a site-ului primeste tot nota cinci. 7. In cele din urma, o metoda de promovare cu o eficienta de nota doi: prin site-uri de tip e-mail, destul de des practicata, chiar si de firmele cu anume renume in mediul virtual. Lesne de inteles cum functioneaza: utilizatorii sunt in stiinta ti, cu ajutorul postei electronice , despre ofertele pe care le pune la dispozitie site-ul nostru. Desi rata de conversie este foarte mica, si costurile sunt cat se poate de reduse.

Creare site

Cum se face un site web? Vreau un site al meu! Sa detii un site nu este numai avantajos din punct de vedere financiar, in foarte multe dintre cazuri, ci este si trendy. In vreme ce toata lumea se poate lauda cu o pagina de Facebook, cel mult un blog, prea putina lume se poate bucura de propriul site. Iata unul dintre motivele pentru care mi-am propus sa discutam, pas cu pas, despre procesul in urma caruia ia nastere un site. Inainte de toate, detinatorul sau trebuie sa se hotarasca in legatura cu complexitatea pe care va dori sa o ofere site-ului. Influentata, bineinteles, de gradul de complexitate si de interes a informatiilor ce vor fi prezentate. Cel putin pentru incepatori, putem discuta despre un site in html, mic si simplu. Bineinteles, si situatia trebuie sa ne permita sa detinem un astfel de site, care se preteaza, mai degraba, ca proiect scolar la informatica, drept extensie a carti i de vizita sau doar pentru a ne vedea numele nostru ori al firmei pe internet. Vorbind despre un site simplu, acesta nu va avea, desigur, mai mult de trei pagini html statice, care sa contina text si cateva poze. Intr-un al doilea context, putem discuta despre un site pentru prezentarea firmei. Ei, trecand la o treapta de complexitate superioara, discutam despre un site format din mai multe pagini html tot statice, in care sa fie prezentate detalii despre firma si despre produsele comercializate/serviciile prestate. Un astfel de site este adecvat unor afaceri in care nu se schimba prea des informatiile esentiale. In cazul unui astfel de site, deosebit de important este modul de prezentare, ce trebuie sa fie cat mai elegant cu putinta, pentru a capata increderea vizitatorilor. In cea de-a treia ipostaza, putem sa ne dorim un site dinamic, pe care sa il putem administra singuri. Dupa cum v-ati dat seama, si activitatea descrisa pe site, apartinand firmei, este cat se poate de dinamica. Prin urmare, informatia din cuprinsul site-ului se cere a fi schimbata oricat de des posibil, iar capacitatea de a administra singuri site-ul este o conditie esentiala. Acest lucru se realizeaza doar avand la dispozitie un panou de administrare, obtinut fara costuri suplimentare. Este situatia ideala, as putea spune, de vreme ce se pot opera oricand modificari, fara a se apela la ajutorul vreunui web design er. Si, nu in ultimul rand, am putea considera ca ceea ce se preteaza firmei noastre este un site complex. Ei bine, in aceasta situatie trebuie sa va spun ca nu exista nici o limita. Imaginatia are voie sa se joace cu fel de fel de elemente grafice si de informatii, pana cand obtinem, intr-adevar, un site complex. Bineinteles ca un astfel de proiect presupune si eforturi financiare considerabile! Punctual, propun o scurta trecere in revista a realizarii celor patru tipuri de site-uri. Pentru a ne initia, haideti sa vedem cum se realizeaza un site html mic si simplu! Fiind vorba despre neinitiati, recomandabil este lucrul intr-un program de editare de tip What You See Is What You Get�, acesta fiind un program simplu, cu ajutorul caruia poate construi oricine un site web. Cateva probleme se vor ivi, desigur. Spre exemplu, atunci cand inseram un meniu sau stergem o imagine, ne dam seama ca trebuie sa luam lucrurile de la inceput. Care sunt cele mai recomandate programe de editare web? Frontpage, FREE Web Page Creator, Web Page Maker, Dreamweaver, unele dintre acestea fiind chiar gratuite. Considerand ca am depasit acest nivel, ne intereseaza, cu siguranta, sa invatam sa construim un site prezentare firma. In acest punct ajung aceia care si-au insusit limbajul HTML si CSS, asadar spor la lucru! Acest lucru nu se intampla insa mai devreme de doua-trei luni, chiar si cu o determinare cat se poate de mare. Ceea ce inseamna ca, in patru-opt luni, am putea reusi chiar sa optimizam si sa promovam, daca dam dovada de aceeasi dorinta de a invata si de a aplica in practica. Odata acumulate aceste cunostinte, este rezonabil sa ridicam urmatoarea intrebare: cum se poate realiza un site de prezentare dinamic, pe care sa-l putem controla singuri? Cine nu ar vrea sa se afle in aceasta situatie? V-ati dat seama deja ca a sosit, din nou, timpul de a ne pune cu burta pe carte? De aceasta data, este nevoie de insusirea principiilor de functionare a programelor de tip PHP, MySQL, eventual si JavaScript. Bineinteles ca ne putem multumi cu elementele de baza PHP si MySql si cu minime cunostinte de configurare a unui server Apache, pentru a folosi unul din multele CMS-uri Open Source (osCommerce, WordPress, Drupal, Joomla, Magento, etc). intr-o astfel de situatie, este obligatoriu sa luam in calcul si varianta de a nu reusi din prima, cel putin. Pana si specialistii lucreaza cate o luna la vreun site mai complex! Si, daca tot veni vorba de complexitate, ne imaginam ca avem nevoie de un site cu adevarat complex! Ei bine, intr-un astfel de demers este recomandabil sa se avante doar web designer-ii experimentati sau cei in devenire. Am amintit deja, pentru crearea unui astfel de site dinamic si complex este nevoie de un buget considerabil. Bazati-va pe un cuvant cheie si nu pe mai multe cuvinte cheie! Cu siguranta, oricine are deja un site, se intreaba ce metode sa adopte pentru promovarea acestuia si pentru obtinerea unui numar cat mai mare de vizitatori, in consecinta. Aproape toata lumea stie, insa, ca folosind cuvintele cheie adecvate, are toate sansele pentru a obtine traficul dorit. Se intampla chiar tocmai ca aceste cuvinte cheie sa stea la baza construirii unui site! Stie insa toata lumea cum trebuie sa procedeze pentru a alege si a imbina cat mai fericit respectivele cuvinte cheie, pentru a obtine trafic? Cu siguranta nu! Tocmai din acest motiv exista firmele de web design sau firmele care ofera consultanta in ceea ce priveste motoarele de cautare! Specialistii din cadrul unor astfel de firme fac eforturi considerabile pentru a obtine o densitate a cuvintelor cheie capabila sa creeze trafic. Cum se realizeaza aceasta densitate a cuvintelor, in cazul in care ne propunem, totusi, sa ne ocupam noi insine de promovarea propriului site? Prin alegerea si apoi repetarea unor cuvinte cheie intr-un text, pe o pagina, aceasta repetare facandu-se cat mai uniform cu putinta. Oarecum motivat, am putea considera ca aceasta metoda de promovare a site-ului este depasita, apogeul sau inregistrandu-se in anul 2000. De la sine inteles, lucrurile au mai evoluat, astfel incat, in prezent, nu mai este suficienta o aglomerare de cuvinte cheie pe pagina. Desi acest lucru inca se mai intampla, iar pe multe site-uri regasim insiruiri irelevante de cuvinte cheie. Si nu numai ca astfel de aglomerari sunt chiar suparatoare si pentru vizitatorul site-ului respectiv, dar pot atrage si atentia robotilor de la motoarele de cautare, denumiti spideri. La un moment dat, acestia vor considera o eroare aceste aglomerari de cuvinte si o vor taxa ca atare. Mai trebuie sa stim ca si Google schimba sau imbunatateste cel putin trei algoritmi in fiecare luna. Ce se intampla in momentul respectiv? Foarte simplu: toata munca noastra dispare odata cu algoritmul respectiv! Si atunci, care este varianta recomandabila pentru optimizare? Ca o regula deja, optimizarea trebuie sa se faca pe un singur cuvant cheie sau pe o singura fraza cheie! Asadar, aceasta este reteta pentru o optimizare eficienta. Trebuie sa ne concentram asupra individualului, fara a ne mai lasa prada tentatiei de a generaliza. Ca un exemplu elocvent, in cazul in care noi vrem sa vindem perdele, trebuie sa utilizam substantivul perdele ca si cuvant cheie, pe care sa-l repetam cat de mult intr-un text, fara a ne simti datori sa pomenim si despre amenajari interioare. Asadar, presupun ca ne-am insusit cu totii regula: optimizare printr-un cuvant cheie. Ce trebuie sa retinem la fel de bine este si faptul ca majoritatea firmelor serioase opteaza pentru optimizare. Ceea ce inseamna ca un site ce nu beneficiaza pe optimizare SEO deja a pierdut puncte serioase in fata concurentei!

Spuneam insa ca pot fi numaroate persoanele ce se lasa seduse de tehnicile acestea de publicitate online care promoveaza, in fond, ceva care nu exista. Restul, chiar si necunoscatori in materie de publicitate online , parcurg mintal cativa pasi logici, necesari pentru o promovare web reala. Inainte de toate, nu poate recurge la promovare web acela ce nu a intreprins deja procesul de creare site . Nu neaga nimeni puterea colosala pe care a capatat-o acest procedeu de promovare online, prin optimizare seo , spre exemplu, insa oricine stie ca numai o creare site fundamenteaza un astfel de proces. Iar o realizare site implica, in toate cazurile, un cuvant de spus ori un produs de vandut. Cine nu raspunde unor astfel de situatii recurge, mai degraba, la blog sau Facebook decat la realizare site. Aceasta inseamna ca nu este de ici, de colo, sa beneficiezi de creare website. Si nu pentru ca respectiva creare website in sine ar ridica probleme de vreun fel, ci din cauza ca este nevoie de un mesaj puternic, pentru a fi transmis sau vandut. De altfel, procesul de realizare site este cat se poate de simplu: apelezi la o firma specializata in creare site bucuresti si poti considera problema ca si rezolvata. Bineinteles, daca alegi pe baza unor criterii de performanta respectiva firma creare site bucuresti! O firma care sa-ti puna la dispozitie un designer web cu experienta, spre exemplu. Cine a explorat catusi de putin domeniul publicitate online, stie ca rolul unui designer web este esential. Ai putea avea macar sperante de a beneficia de promovare site online reusita, in absenta unui web design inspirat? Cu siguranta aceste sperante ar fi nefondate, tinand cont de dependenta existenta intre web design si promovare site online. Acesta este si urmatorul pas din strategia de publicitate online: dupa creare site, urmeaza promovare site. Indicat este ca de respectiva promovare web sa se ocupe aceeasi firma specializata in promovare web bucuresti. Tehnicile de promovare site difera de la o firma promovare web bucuresti la alta. Cele mai indicate astfel de tehnici de promovare web se refera la optimizare seo. Oricine isi propune sa mearga direct la tinta, apeleaza la optimizare seo Bucuresti. Aproape ca o regula, cand vine vorba despre optimizare seo Bucuresti, acestia aleg serviciile firmei noastre, ghidandu-se dupa rezultatele exceptionale obtinute in materie de publicitate online! Este cat se poate de adevarat faptul ca, in ultimii ani, o buna parte din trairile si preocuparile noastre s-au mutat in mediul virtual. Dorim doar sa socializam sau, mai mult, sa derulam anumite activitati aducatoare de profit, este obligatoriu sa ne facem simtita prezenta online. Ceea ce nu inseamna, in mod obligatoriu, ca trebuie sa detinem, printre altele, si cunostinte avansate de utilizare a calculatorului, dat fiind faptul ca nu este vorba despre sustinerea vreunei conversatii folosind drept suport vreo platforma de socializare, cat despre creare site. Suntem de acord ca, pentru a avea pretentii de a ne preocupa, pe cont propriu, de respectiva creare site, trebuie sa dam dovada de cunostinte de specialitate. Ca un rezumat succint, aceasta inseamna cunoasterea limbajului HTML si a unor notiuni elementare de CSS, cunostinte absolut obligatorii in perspectiva in care ne-am fi propus o creare site pe cont propriu. Estimand durata insusirii unor astfel de cunostinte, aceasta este determinata de vointa de care am da dovada, in demersul care ne-ar face capabili de respectiva realizare site. In medie, este vorba de doua-trei luni dedicate culegerii de informatii referitoare la parcurgerea unor etape, in demersul de realizare site. Putem sa ne avantam inca si mai departe, iar tinta noastra sa fie, dupa ce am fi izbutit o prima realizare site, si o promovare site tot pe cont propriu. Bineinteles, va fi nevoie sa alocam alte minimum patru luni, in insusirea cel putin teor etica a lectiei referitoare la promovare site. Va dati seama ca nu este suficient sa alocam doar timp din viata noastra, in speranta unei perfecte deprinderi a cunostintelor necesare pentru realizare site sau promovare site, ci trebuie, mai degraba, sa ne reamintim de metodele de invatare si rabdarea solicitata de anii de scoala, pentru insusirea de noi si noi cunostinte. Ei bine, chiar si patrunderea minimalista in taina acestor informatii specializate, referitoare la creare website sau promovare web , s-ar putea sa ne destainuie secrete inca de la primii pasi, pe care sa le exploatam cat se eficient putem. Spre exemplu, am putea constata, cu oarecare surprindere, ca ne putem avanta intr-o creare website chiar si pe baza cunoasterii minimaliste a unor elemente PHP si MySql si a unor elemente de configurare a unui server Apache sa folosesti unul din multele CMS-uri Open Source (osCommerce, WordPress, Drupal, Joomla, Magento, etc). In tot cazul, acest avant in creare website pentru cont propriu este justificat doar daca ne propunem ca, intr-adevar, sa obtinem o specializare in acest domeniu: creare website.

 promovare web , promovare online , Promovare site

Promovare google

Bugetele pentru publicitatea pe internet vor creste. Nu este nevoie sa rasfoim nici un manual specializat pentru a ne pune la curent cu realitatea reflectata cu ajutorul internetului. Ne este limpede tuturor ca tot mai multe aspecte ale vietii noastre se transfera in mediul virtual. Exemplul cel mai la indemana, in acest moment, este urmatorul: am lasat socializarea caracteristica noua, oamenilor, in seama internetului. Dorim sa conversam cu prieteni mai vechi ori mai noi sau chiar cu necunoscuti, nu ne sta nici o piedica in cale! Messenger-ul pare usor desuet, insa un cont de Facebook avem majoritatea! Tot la indemana ne este sa ne imaginam ca si cumparaturile sunt efectuate, de asemenea, din sfera virtuala, pentru ca multi deja procedam in acest mod. Privind lucrurile din prisma cumparatorului, aceasta varianta de a face shopping este mai mult decat convenabila: sunt economisite cel putin resursele de timp! Sa nu mai spunem si de oferta mult mai variata decat in magazinele traditionale! Privind oarecum tehnic lucrurile, aceasta transbordare a vietii noastre in mediul virtual are si alte consecinte: o concurenta acerba privind mesajele de promovare a unor produse sau servicii, spre exemplu. Este clar ca mesajele care vor ajunge primele la consumator vor fi cele dintai studiate si, de ce nu, acceptate. Consumatori sau vanzatori de servicii sau produse, desigur ca ne-am simti avantajati, dispunand de informatia referitoare la utilizarea internetului in scopul pub licitatii si promovarii. Desi suntem constienti, cu totii, ca insusirea tehnicilor de promovarea virtuala necesita timp si studiu, o privire superficiala ne-ar prinde bine. Spre exemplu, am putea sa parcurgem cateva dintre expunerile pe aceasta tema ale lui Orlando Nicoara, director general la netBridge Investment. Ca o paranteza care sa sublinieze faptul ca mediul virtual este mediul tuturor posibilitatilor, amintim doar ca netBridge Investment este principalul furnizor de servicii online profesionale din tara noastra, desi activeaza doar de cinci ani! Cum se traduce pozitia de lider in ceea ce priveste serviciile de internet? Spre exemplu, ganditi-va doar ca mai mult de un milion de utilizatori utilizeaza, saptamanal, serviciile netBridge Investment! Daca aceasta informatie nu a fost suficienta pentru a va impresiona, va mai spun ca succesul se traduce si prin faptul ca, in ultimii opt ani, netBridge Investment a dezvoltat si in alte tari serviciului de monitorizare a audientei si analiza web, conceput in tara noastra, ceea ce inseamna, in fond, o recunoastere internationala. Iata dovada ca internetul nu are frontiere! Prin urmare, avem toate motivele sa acordam maxima atentie rezumatului pe care ni-l propune Orlando Nicoara asupra promovarii online! Nu va imaginati ca este vorba despre un seminar care sa ne permita sa devenim, peste noapte, autodidacti, ci, mai degraba, despre o lista de avantaje si pasi ce trebuie urmati. Prezentand problema gradual, este esential sa intelegem avantajele pe care ni le ofera publicitatea pe internet. In primul rand, mesajul publicitar ajunge acolo unde i-ar fi fost imposibil sa ajunga cu ajutorul altor medii. Pe deasupra, mesajul transmis poate fi mult mai complex. Consumatorul are tot timpul din lume pentru a-l descifra, pentru ca oricand poate revedea sau citi spotul publicitar. Si agentiile de publicitate clasice recurg la segmentare, folosindu-se de anumite criterii precum varsta, sexul, studiile, insa ele nu au posibilitatea de a raspunde asa de clar unor astfel de criterii, precum se intampla in cazul publicitatii online. In mediul online, targetarea se poate efectua chiar si in functie de momentul zilei in care se ruleaza mesajul publicitar! Inainte de toate, vanzatorii de produse si servicii in spatiul virtual se vor bucura de posibilitatea de a beneficia de un feedback in timp real, tradus prin numar de vizitatori, conversii sau chiar vanzari! Pe deasupra, publicitatea online poate beneficia de optimizare in timp real, ori de cate ori se impune acest lucru. Gandindu-ne la internet ca la o combinatie intre video, audio, script, dar si maxima interactivitate, nici nu avem motive sa stam pe ganduri, daca suntem vreodata pusi in situatia de a opta pentru publicitate pe internet. Cu implicare si tratare serioasa a campaniei de publicitate, este imposibil sa nu beneficiem de rezultatele dorite! Internetul, un mijloc eficient de promovare a unei afaceri. Indiferent de domeniul in care activeaza, majoritatea firmelor au inceput, cu cativa ani in urma, sa exploateze potentialul internetului. De altfel, ca o conditie obligatorie pentru orice firma ce se doreste a fi serioasa, este sa detina propriul site, de unde potentialul cumparator sa-si poata culege toate informatiile de care are nevoie. Indrumati de specialistii din domeniu, reprezentantii acestor firme care isi propun sa se promoveze prin intermediul internetului vor gasi cele mai bune metode pentru a realiza acest lucru. Odata realizat un site, se pot aplica, mai apoi, fel de fel de tehnici de promovare online. Bineinteles ca aceasta implica anumite costuri, insa fiecare are posibilitatea de a opta pentru anumite moda litati de promovare, in functie de bugetul de care dispune. Nu putem deloc sa trecem cu vedere aspectul financiar, atunci cand vine vorba despre derularea unei campanii publicitare pe internet, nu-i asa? Va pot spune cu certitudine, spre exemplu, ca o campanie deloc pretentioasa, realizata cu ajutorul unui site simplu, care sa contina prezentarea firmei si a produselor, costa intre 1.000 si 2.000 de euro. Cel putin existi in mediul virtual, nu-i asa? Daca ne trece macar prin minte promovarea intensa a vreunei afaceri online, trebuie sa dispunem si de cel putin 100.000 de euro. Desi, chiar daca pare aproape imposibil, trebuie sa va spun ca unele campanii de promovare online au costuri ce depasesc chiar suma de 200.000 de euro! Mai presus de banii cheltuiti trebuie sa punem, insa, continutul respectivei campanii de promovare. In cazul in care aceasta nu se bazeaza pe informatie esentiala, interesanta pentru publicul tinta, am pute-o deja considera ca si compromisa. Cine are cat de cat habar despre mecanismul de functionare in domeniul internetului, stie ca nu continutul poate garanta un succes 100% la vreunei campanii, cat si promovarea acestuia. Degeaba detii un site de calitate, care sa contina doar informatii relevante pentru target-ul pe care ti l-ai propus, daca nu apari in primele pagini ale motoarelor de cautare. Aici intervine o operatiune de obicei efectuata de profesionisti, si anume optimizarea pentru motoarele de cautare, prin intermediul careia sa fie atras un numar cat mai mare de vizitatori pe site-ul respectiv. Stiti bine ca succesul unui site este masurat atat prin numarul vizitatorilor, cat si prin timpul pe care acestia il petrec studiind oferta/informatia oferita. Printre alte metode utilizate, acest lucru se poate realiza prin: campanii de continut, link-uri cu alte site-uri din domeniu si postarea de continut de calitate, prin portalurile cu relevanta în activitatea respectiva. Campanie de promovare pe internet sau campanie clasica? Ridicam aceasta intrebare in primul rand sub raportul costurilor, pentru ca studierea efectelor unei campanii de promovare ne-ar lua prea mult timp, astfel incat o comparatie nu ar fi chiar usor de realizat. Oricine a fost implicat in campanii de promovare si se poate lauda cu aceasta experienta, poate oricand sa fie un martor al costurilor: o campanie de promovare online poate fi chiar si de 10 ori mai ieftina decat una clasica. Suna tentant, nu-i asa? Sa studiem sumar alternativele! Despre promovarea online nu este nevoie sa explicam prea multe, pentru ca oricine isi imagineaza macar cum se deruleaza aceasta si cu totii suntem bombardati de mesaje publicitare, ori de cate ori utilizam internetul. Campania publicitara clasica foloseste drept suport hartia, undele radio sau imbinarea de sunet si imagine, specifica televiziunii. In aceasta situatie, costurile se reflecta mai ales in cumpararea de spatiu. Nu ar fi prea productiv pentru emitatorul mesajului publicitar, trebuie sa recunoastem. Din contra, publicitatea online isi foloseste toate resursele, de profesionisti si de bani, in producerea unui continut de calitate, care sa atraga consumatorul. Fiecare hotaraste daca doreste sa se puna accent pe notorietate sau pe relevanta. De notorietate se bucura, fireste, campaniile de promovare clasice, mesajul fiind transmis unui public foarte diversificat, fara a fi structurat un anumit public tinta, desi se fac eforturi in aceasta directie. Si, ca sa fim totalmente sinceri, trebuie sa recunoastem ca se intampla, de foarte multe ori, sa schimbam postul tv, atunci cand se anunta pauza de reclame. Ei bine, promovarea web are capacitatea de a i se adresa unui public foarte bine structurat, interesat de mesajul respectivului mesaj publicitar. Cred ca ne este limpede tuturor ca nu am putea desemna vreun tip de promovare ca fiind cea mai potrivita, fiecare avand avantaje si dezavantaje. Chiar daca este mult mai ieftina si mai structurata, promovarea online se adreseaza, totusi, unor publicuri mai restranse, iar efectul sau este de mult mai scurta durata. Insa o campanie publicitara inspirata, promovata cu ajutorul televiziunii, spre exemplu, va avea un impact asupra unui public divers, pentru multa vreme.

Un site dupa ce a fost creat, promovat si optimizat are nevoie si de intretinere, si mententanta pentru ca acesta sa aiba succes si posesorul sa se bucure de pe urma lui. Astfel putem oferi servicii se intretinere site web la cererea dumneavoastra. Astfel oferim servicii de intretinere site pentru site-urile create si promovate de noi, dar si pentru cele deja create, care insa nu se bucura de succesul dorit. Intretinerea unui site web se refera la faptul ca acesta trebuie actualizat in ceea ce priveste continuturile, imaginile si textele.Apoi putem actiona pentru a implementa noi functionalitati pentru site-urile deja realizate, unde vor fi adaugate pagini noi. Vor fi create apoi o serie noua de cuvinte cheie menite sa aduca sitr-ul in topul motoarelor de cautare online. Acest pas poate fi definit ca optimizare a site-ului care imbunatateste semnificativ rata vizitatorilor zilnici. Astfel in cazul in care detineti un magazin online acest lucru poate duce la cresterea substantiala a veniturilor. Un magazin online ipmreuna cu o promovare si o optimizare adecvata va poate creste semnificativ veniturile lunare. Puteti apela la serviciile noastra de intretinere site web, dar si la alte pachete, precum crearea unui site, promovarea, si optimizarea acestuia. Va asteptam sa apelati la noi pentru intretinerea site-ului dumneavoastra daca doriti ca acesta sa aiba rezultatele dorite, si veniturile sa creasca continuu. Astfel putem veni in ajutorul dumneavoastra pentru servicii de intretinere site web, si suntem calificati sa facem acest lucru deoarece avem o experienta indelungata in domeniu. Pentru inceput va vom explica ce inseamna optimizare SEO. SEO ( search engine optimization), defineste modul in care se poate produce o optimizare SEO, si optimizarea unui site web. Astfel cu ajutorul Optimizarii Seo site-ul dumneavoastra se va afla mereu in topul motoarelor de cautare. Daca se va afla in topul motoarelor de cautare numarul vizitatorilor si a persoanelor interesate de serviciile oferite va creste substantial. Iar daca numarul acestora va creste, va creste totodata si veniturile incasate lunar. Astfel pentru sporirea veniturilor referitor la un site web, trebuie ca acesta sa aiba parte de o optimizare SEO bine facuta, si de o promovare web la fel de buna. Echipa noastra are experienta in ceea ce priveste optimizarea Seo si urmarim intotdeauna concurenta incercand sa venim cu ceva nou ce va garanta succesul site-ului dumneavoastra. Pentru inceput vom face impreuna un plan referitor la activitatea de optimizare a site-ului si vom incerca sa gasim cele mai adecvate cuvinte cheie. Prin optimizarea SEO infaptuita de noi vor fi optimizate totodata si structura site-ului, functionalitatea acesui, si nu in ultimul rand navigare va fi inbunatatita substantial.Vor fi astfel adoptate cele mai bune strategii pentru ca acesta sa fie din ce in ce mai profitabil. Se mai poate spune despre Optimizarea SEO ca este o investitie pe termen indelungat si nu una de scurta durata, si de pe urma acesteia veniturile se pot imbunatati pe o perioada indelungata de timp. Aceata etapa nu presupune effort din partea dumneavoastra, deoarece noi ne vom ocupa de aceasta activitate dupa ce vom asculta parerile si dorintele expuse.

Tu chiar ai nevoie de promovare web? In mod absolut logic, oricine si-a creat deja un site sau intentioneaza sa-si creeze unul, mizeaza pe indeplinirea unui anumit scop, de obicei comercial, prin aceasta actiune. Tocmai acest scop ii indeamna sa caute toate mijloacele posibile pentru a beneficia de un site performant, care sa atraga trafic. Cum este obtinuta performanta unui site web? Pai foarte simplu, prin promovare web! Un produs promovat va fi cunoscut in randul potentialilor clienti, nu-i asa? Am rezumat, asadar, principalul avantaj al promovarii web: acela ca site-ul devine astfel cunoscut si vizitat, oferindu-i-se astfel posibilitatea de a-si transforma vizitatorii ocazionali in unii fideli sau chiar in cumparatori. Nu este tocmai un dezavantaj, insa un impediment cu siguranta este: respectiva promovare web presupune resurse de timp si de bani poate chiar mai mari decat acelea pe care le implica procesul de creare propriu-zisa a site-ului. Iata unul dintre motivele pentru care, inainte de a se lasa angrenati in acest proces, multi isi ridica intrebarea: eu chiar am nevoie de promovare web? Asemenea unei lectii prezentate sistematic, pentru a-i ajuta si pe neinitiati sa inteleaga, vom raspunde, pe rand, mai multor probleme, pentru a ajunge, intr-un final, la raspunsul care ne intereseaza. In primul rand, trebuie sa stim care este scopul promovarii web, informatie care ne ajuta sa intelegem care ar trebui sa fie asteptarile unui client ce doreste sa-si promoveze site-ul. Ei bine, in principiu se doreste ca site-ul respectiv sa se claseze pe primele locuri in topul cautarii pe baza unor cuvinte cheie targetate, in motoarele de cautare. Este primul loc din motoarele de cautare un scop pentru orice posesor de site? Raspunsul este, cu siguranta, unul pozitiv. In calitate de simpli internauti, stim foarte bine ca prima pagina a vreunui motor de cautare ne ofera atat de multe oferte si alternative, atunci cand efectuam o cautare pe baza de cuvinte cheie, incat foarte rar simtim nevoia de a sonda o a doua sau a treia pagina cu rezultate. Asa se intampla cu mahoritatea clientilor, care se declara multumiti de ofertele ce le sunt puse la dispozitie pe prima pagina a motorului de cautare. Pentru cine are nevoie si de statistici pentru a hotari daca are sau nu nevoie de promovare web, iata cum suna datele concrete: doar 3% dintre utilizatorii de internet analizeaza si ofertele din urmatoarele doua pagini ale motorului de cautare, atunci cand au tastat deja un anumit cuvant cheie. Conchidem ca toti detinatorii de site au nevoie de promovare web? Fara dubii, folosirea anumitor tehnici de optimizare si promovare online nu le-ar oferi decat beneficii, clasandu-i daca nu pe primul loc, macar pe unul dintre locurile ce se regasesc pe prima pagina a unui motor de cautare. Google, spre exemplu. Raspunsul fiind unul afirmativ, la intrebarea daca avem sau nu nevoie de promovare web, nu ne ramane decat sa ne intrebam cum se realizeaza aceasta. Desi pare o chestiune simpla, cu solutie unica, trebuie sa stiti ca opiniile sunt cat se poate de impartite si de diferite. Asa cum inainte de o operatie, pacientul este, obligatoriu, consultat, si inainte de a se incepe promovarea propriu-zisa a site-ului, acesta trebuie analizat, preferabil de un specialist. Acesta va analiza nivelul de optimizare on page si off page. In functie de rezultatele acestei analize, atentia se va indrepta inspre optimizarea seo a respectivului site, pentru ca, mai apoi, sa se realizeze, in sfarsit, promovarea online a acestuia. Ce demersuri presupune optimizarea seo on page? Printre altele, aceasta se refera la: curatarea si optimizarea codului sursa, optimizarea pozelor, textelor si a informatiilor meta. La fel de interesant ni s-ar putea parea sa stim si ce presupune promovarea online! Ei bine, aceasta se bazeaza pe: link-uri din directoare web, link-uri din forumuri , publicarea de articole pe bloguri si site-uri de socializare, etc. Suficiente necunoscute, in datele oferite anterior, pentru a ne intreba, la modul cel mai serios, la cine trebuie sa apelam pentru a beneficia de promovare online corecta? Trebuie sa specificam ca este crucial ca promovarea sa fie efectuata corect, altminteri riscandu-se ca site-ul respectiv sa nu mai apara deloc in rezultatele motoarelor de cautare. Nesperat de simplu, raspunsul este urmatorul: promovarea online eficienta este realizata de cunoscatori in domeniu, de obicei angajati in cadrul unor firme care au drept obiect de activitate promovarea web. Cum se face o promovare web eficienta? Promovarea web pare greu de realizat, cel putin din prisma neavizatilor, care ar fi tentati sa creada ca este nevoie de cine stie ce ajutor din partea sortii, pentru ca si site-ul lor sa beneficieze de promovare. Nu este deloc asa, ne asigura oricine lucreaza in domeniu. Totul sta in respectarea unor principii pe care Google, poate cel mai important motor de cautare, le face publice. Asadar, ca punct de plecare, stabilim regula de a nu incalca in nici un fel regulile de promovare seo. Si, chiar si avand clar trasati acesti pasi ce trebuie urmati, trebuie sa fim constienti ca ne putem confrunta cu unele probleme. Ne referim, pentru exemplificare, la limite: unii s-ar putea amagi cand, cu adevarat, nu reusesc sa realizeze nici macar o minima promovare web, pe cald altii, odata descoperit secretul, ar putea sa recurga la optimizare si promovare web excesiva. Cel mai rau este daca aceasta promovare se realizeaza prin metode nu tocmai recomandabile, ceea ce poarta denumirea de black seo. Sa lamurim insa problemele respectand o anumita coerenta. Prin urmare, sa cadem de acord, inainte de toate, cu privire la ce implica promovarea web. Pentru cine isi mai aduce aminte, inca de la inceputurile sale, Google are doua reguli de baza de la care nu s-a abatut si nici nu se va abate prea devreme: continut original, relevant si de calitate si link-uri relevante. Propun sa detaliem aceste doua reguli, pentru a patrunde in tainele promovarii web. Inainte de toate, textele si imaginile prezentate pe site trebuie sa fie originale, sa aduca informatie noua, care sa-i acapareze atentia potentialului vizitator. Si, la fel de inportant, chiar si originala, informatia trebuie sa fie structurata cat mai logic si prezentata cat mai concis, pentru ca utilizatorii sa devina interesati, dar si sa parcurga informatia cu usurinta. Nu uitam nici de cuvintele cheie! Pentru ca exemplificarea ofera intotdeauna cele mai reusite lectii, propun sa ne referim la un site de prezentare. Ei bine, acest site de prezentare a unui produs sau a unui serviciu nu trebuie sa aiba foarte multe pagini. Mare atentie trebuie acordata textelor de promovare a respectivului produs/ serviciu, pentru ca vizitatorul sa inteleaga, fara eforturi, care sunt caracteristicile acestuia, dar si avantajele folosirii sale. Iata cateva ponturi pentru ca acel cuvant cheie pe care am mizat, in prezentarea produsului/serviciului, sa fie indicat pe prima pagina a vreunui motor de cautare: textul este original, nicidecum copiat, iar informatia face referire directa la client, aducandu-i la cunostinta niste avantaje reale, si nu la motoarele de cautare. Important este ca si cuvantul cheie sa fie unul relevant. Un secret pe care este posibil ca unii nici sa nu il fi banuit: Google este foarte atent la activitatea de pe fiecare site. Spre exemplu, la numarul zilnic de vizitatori, dar si la perioada pe care acestia si-o petrec parcurgand informatia prezentata acolo. Daca se constata ca vizitatorii isi petrec doar cateva secunde pe respectivul site, Google il va considera irelevant pentru cuvantul cheie pe care s-a mizat, deci isi va pierde pozitia fruntasa in motoarele de cautare. Cam acestea sunt regulile, atunci cand vine vorba despre continutul site-ului. Dupa cum am enuntat deja, pentru o promovare web reusita va fi nevoie de mai mult decat un continut original. Asadar, ne referim la link-uri relevante, cu autoritate. Cum putem beneficia de link-uri catre site-ul propriu? Exista doua variante: fie le cream, fie le cumparam. Pentru o promovare reusita, este esential sa nu ne multumim cu orice fel de link-uri, ci cu unele de calitate si a caror utilizare sa para cat mai naturala. Ce trebuie evitat, in aceasta etapa a procesului de promovare web? ermele de link-uri, site-urile cu penalizari Google, site-urile care au foarte multe link-uri externe, chiar daca au un PR mare. Care sunt regulile de care sa tinem cont, in alegerea link-urilor adecvate? Sursele link-urilor trebuie sa fie cat mai diversificate, din site-uri cu vechimi diferite, platforme diferite, pe cuvinte cheie diferite si nu doar spre prima pagina. Trebuie sa avem link-uri pe diferite nivele, long tail links, short tail links si pe cuvinte cheie variate, la fel mai lungi sau mai scurte. In fine, multi s-ar putea sa fi ajuns deja la concluzia ca aceasta sarcina, referitoare la promovarea web, ar fi mai indicat sa o lase pe mana specialistilor. Ceea ce este perfect adevarat!

Cu totii stim ca un site chiar si continand informatii interesante, dar beneficiind de un web design anost, va deveni, de asemenea, neatragator. Prin urmare, aceasta faza a campaniei de publicitate online, si anume promovare web, necesita o intalnire live cu reprezentantul acelei firme promovare web bucuresti pentru care am optat, pentru o stabilire a unui web design de comun acord. Mai trebuie sa cadem de acord, de asemenea, asupra faptului ca o optimizare seo eficienta ii va oferi acelei campanii de publicitate online efectele dorite. Ceea ce inseamna ca firma la care am apelat trebuie sa detina toate cunostintele necesare pentru optimizare seo. Realitatea este insa ca exista destul de putine firme specializate in optimizare seo Bucuresti, cel putin daca ne ghidam dupa criterii de performanta. Norocul celor care parcurg aceste randuri este ca au de-a face deja cu una dintre cele mai experimentate firme optimizare seo Bucuresti!Fara teama de a emite aprecieri eronate, trebuie sa remarcam faptul ca cele mai de succes business-uri, indiferent de domeniul pe care acestea il exploateaza, cunosc o puternica manifestare si in mediul virtual. Ceea ce-i incurajeaza si pe cei care fie abia acum initiaza o afacere, fie nu au avut inca preocuparea necesara, sa considere vitala o creare site. Fie vorba intre noi, este incredibil cum pot fi globalizate chiar si afaceri de mici proportii, prin campanii de publicitate online eficiente! Bineinteles, nu este suficient sa detii cunostinte minime referitoare la limbajul HTML si la unele notiuni elementare de CSS, pentru a emite pretentii de o realizare site in regim propriu. Nici poveste, iar cine stie pas cu pas ce presupune acest proces de creare website, poate marturisi ca succesul de care se bucura o campanie de publicitate online foarte bine realizata este muncit si, deci, bine-meritat. Asadar, sa ne lamurim din capul locului: comertul din ziua de astazi nu se mai poarta in asa mare masura la tarabe, cat in campaniile de publicitate online.Lucru de care sunt constienti si aceia care initiaza afaceri si care, in paralel, pun la punct si detaliile referitoare la creare site. Sa fim obiectivi, nu toata lumea care pune la cale vreun business e expert in informatica ori in publicitate online, insa cu totii stiu ca o realizare site ii va ajuta considerabil in atragerea de vizitatori, in prima instanta, transformati apoi in cumparatori si, dupa aceea, in clienti fideli. O regula simpla de marketing , ce include o etapa importanta, si anume procesul de creare website. Iar acest proces de creare website este indicat sa fie lasat pe mana unor specialisti in materie de creare site bucuresti. Cum se realizeaza alegerea optima, atunci cand vine vorba despre firme creare site bucuresti? Pe baza unui portofoliu, rezultatele ce vizeaza o realizare site cat mai reusita vorbind de la sine. Dovada de seriozitate dau acele firme specializate in creare site bucuresti care propun, pentru discutarea si transarea problemei creare website, o intalnire live. O intalnire in care potentialul client sa fie pus in legatura directa cu un designer web, pentru a se stabili continutul viitorului site si anumite template-uri pe baza carora se va realiza un web design dorit de ambele parti. Cine ne poate sfatui in legatura cu un web design cat mai adecvat continutului site-ului, daca nu un designer web profesionist? Tot in cadrul acestei intalniri trebuie sa se discute si despre tehnicile de publicitate online utilizate, respectiv despre promovare site. Este esential sa se realizeze aceasta promovare web, pentru ca potentialii clienti sa fie pusi la curent cu oferta business-ului ce-si cauta realizarea in mediul virtual. Cum se poate realiza aceasta promovare site online? Printre cele mai eficiente metode de promovare site, se numara: crearea unui nou brand pentru firma respectiva, design logo, design si tipar carti de vizita, fluturasi, afise, calendare, mape si agende personalizate etc. De asemenea, respectiva promovare web se poate realiza prin crearea unui modul de newsletter personalizat, prin care sa fie transmite noutati, oferte speciale, promotiile si noile produse direct pe email-ul viitorilor parteneri. Toate aceste modalitati de promovare site online vor fi utilizate de firmele promovare web bucuresti experimentate. Recunoastem, insa, ca nu este chiar usor sa gasesti o firma promovare web bucuresti care sa recurga la toate aceste mijloace care asigura o campanie de publicitate online reusita. Cand vorbim despre promovare site vorbim, neaparat, si despre optimizare seo. Fiind vorba despre optimizare seo, nu luam in calcul decat acele firme specializate in optimizare seo Bucuresti care au ca obiectiv doar prima pagina Google. Creare site, promovare site, optimizare seo Bucuresti, preturi imbatabile, rezultate garantate, acestea sunt cateva dintre datele care ne caracterizeaza pe noi, specialisti in publicitate online! Cati dintre noi nu ne lasam ademeniti de succesul aparent obtinut intr-o maniera facila, de unii dintre inspiratii ce si-au extins afaceri impresionante in mediul virtual? Desigur ca multi, chiar daca nu stim cata truda se ascunde chiar si in spatele unei campanii de publicitate online! Oricine si-a facut cunoscuta afacerea in mediul virtual, a acordat aceeasi atentie ofertei de produse pe care le va comercializa, spre exemplu, cat si importantei pe care o are o proiectare de publicitate online reusita. Asemenea intrebarii referitoare la existenta oului si a gainii, ne intrebam: pe ce s-a pus accent, la inceput, pe business sau pe creare site? Daca e sa ne dovedim simtul practic, suntem convinsi ca punerea la punct a respectivului business n-a avut a face cu o creare site in paralel, in perioade de timp identice. In primul rand, pentru ca nu toata lumea cunoaste limbajul HTML si notiunile elementare de CSS, indispensabile in procesul de realizare site. In al doilea rand, pentru ca toata lumea ce pune la punct un business, isi pune mari sperante intr-o campanie de publicitate online reusita, imposibila fara o creare website efectuata tinandu-se cont de anumiti parametri.

Un site dupa ce a fost creat, promovat si optimizat are nevoie si de intretinere, si mententanta pentru ca acesta sa aiba succes si posesorul sa se bucure de pe urma lui. Astfel putem oferi servicii se intretinere site web la cererea dumneavoastra. Astfel oferim servicii de intretinere site pentru site-urile create si promovate de noi, dar si pentru cele deja create, care insa nu se bucura de succesul dorit. Intretinerea unui site web se refera la faptul ca acesta trebuie actualizat in ceea ce priveste continuturile, imaginile si textele.Apoi putem actiona pentru a implementa noi functionalitati pentru site-urile deja realizate, unde vor fi adaugate pagini noi. Vor fi create apoi o serie noua de cuvinte cheie menite sa aduca sitr-ul in topul motoarelor de cautare online. Acest pas poate fi definit ca optimizare a site-ului care imbunatateste semnificativ rata vizitatorilor zilnici. Astfel in cazul in care detineti un magazin online acest lucru poate duce la cresterea substantiala a veniturilor. Un magazin online ipmreuna cu o promovare si o optimizare adecvata va poate creste semnificativ veniturile lunare. Puteti apela la serviciile noastra de intretinere site web, dar si la alte pachete, precum crearea unui site, promovarea, si optimizarea acestuia. Va asteptam sa apelati la noi pentru intretinerea site-ului dumneavoastra daca doriti ca acesta sa aiba rezultatele dorite, si veniturile sa creasca continuu. Astfel putem veni in ajutorul dumneavoastra pentru servicii de intretinere site web, si suntem calificati sa facem acest lucru deoarece avem o experienta indelungata in domeniu.

Firma noastra de web design va poate veni in ajutor cu servicii de optimizare si promovare site, servicii in care avem o experienta indelungata. Clientii cu care am colaborat pentru aceste servicii sunt multumiti de rezultatele obtinute, si continuam sa lucram impreuna, pentru ca afacerile lor online sa fie din ce in ce mai banoase. Optimizarea Seo se refera la optimizarea motoarelor de cautare, ceea ce nu poate duce decat la cresterea numarului de vizitatori de pe site, si la cresterea veniturilor. Astfel optimizarea poate fi definita ca arta de a crea si de a duce site-urile cat mai sus in topul celor mai populare site-uri. Optimizarea se face cu ajutorul cuvintelor cheie, prin care va fi expusa personalitatea site-ului. Astfel trebuie alese cu mare atentie cuvintele cheie pentru un site pentru ca acesta sa fie cat mai bine promovat si optimizat. Va putem ajuta si in ceea ce priveste promovarea site-ului si a ideii dumneavoastra, si ne bucuram de o larga experienta in acest domeniu. Dupa cum spuneam colaboram de mult timp cu clienti multumiti de serviciile oferite in raport cu preturile cerute. Astfel daca doriti o optimizare si o promovare eficienta a site-ului sau a magazinului dumneavoastra online nu ramane decat sa studiati oferta noastra si sa ne contactati. Va asteptam si impreuna vom face ca site-ul dumneavoastra sa devina din ce in ce mai popular iar veniturile obtinute din acesta sa fie intr-o continua crestere. Aceste servicii trebuie facute de niste profesionisti pentru ca veniturile de pe urma site-ului sa fie optime.Cele mai mari companii din lume au descoperit beneficiile optimizarii site-urilor si cheltuie milioane de dolari pentru promovarea si optimizarea site-urilor lor. Trebuie tinut cont insa si de cerintele clientilor, si poentru aceasta puteti apela la serviciile noastre de optimizare site, aceasta etapa foart importanta pentru buna functionare a afacerii online. Vom tine cont si de posibilitatile fincanciare si vom ajunge la un consens in aceasta privinta, unde ambele parti vor fi satisfacute.

Creare de site-uri web pentru primarii, consilii locale, judetene, prefecturi� Internetul a patruns intr-atat in vietile noastre, incat nici nu mai stam pe ganduri, cand vine vorba sa ne manifestam dependenta fata de acesta. Cautam o sura de divertisment? Cu siguranta vom clasa internetul pe o pozitie fruntasa in topul activitatilor care ne-ar putea relaxa. Avem nevoie sa aflam o anumita informatie, in cel mai scurt timp cu putinta? Din nou, ne punem baza pe internet. Sa nu-mi spuneti ca nu vi se intampla asa! Chiar si cand avem nevoie sa aflam date referitoare la plata taxelor si a impozite lor locale, internetul ne este de mare ajutor. Sau ar trebui sa fie, pentru ca, chiar si cunoscand avantajele uriase ale prezentei in mediul virtual, unele primarii inca nu detin un site. Sau, in unele cazuri, si-au construit site doar de gura lumii, cum s-ar zice, pentru ca informatiile nu sunt actualizate. Mai corect spus, si-au construit o pagina web de gura legii, pentru ca legea 161/2003 prevede ca fiecare primarie sa detina, inca de la sfarsitul anului 2008, propria pagina de internet. Suna interesant, nu-i asa? Banuiesc ca prea putini dintre noi eram la curent cu aceasta prevedere legislativa, desi informatia culeasa din mediul virtual ne este de un real folos. Spre exemplu, conform legii mentionate, orice site de primarie trebuie sa ne furnizeze informatii precum: organigrama respectivei institutii, date despre directiile locale, prezentarea componentei si activitatii consiliului local. Presupunand ca nu toata lumea isi doreste sa culeaga astfel de informatii, din varii motive, este obligatoriu sa mai mentionam o caracteristica a site-ului unei primarii, poate cea mai importanta in ceea ce ne priveste pe noi, cetatenii: functionalitatea online. Dupa cum banuiesc ca si dvs. considerati necesar acest lucru, de pe site-ul primariei de care apartine fiecare, ar trebui sa se poata plati online taxele si impozitele, sa se poata formula propuneri si sesizari. Ne-ar scuti de un efort suplimentar, nu-i asa, punerea la punct a acestei caracteristici de functionalitate! Pentru cei mai studiosi dintre noi, site-ul oricarei primarii trebuie sa puna la dispozitie si informatii legate de istoricul si geografia localitatii respective, cat si unele date referitoare la economie, la populatie sau la clima. Intrunirea tuturor acestor conditii se traduce printr-o comunicare online eficienta din partea institutiei catre publicul sau, catre cetateni adica. Este esential sa se poata stabili aceasta comunicare online, de vreme ce acesta pare sa fie trendul in materie de comunicare. Ceea ce nu inseamna ca vor disparea relatii le publice sau comunicarea realizata prin canale precum presa scrisa, televiziune a sau radioul. Toate aceste forme de comunicare se completeaza foarte bine, insa simt nevoia sa repet: comunicarea online trebuie sa respecte si conditia de functionalitate, ceea ce o face mult mai atractiva, consumatorul de internet reusind astfel sa isi rezolve chiar si probleme reale, precum ar fi plata taxelor si a impozitelor locale. Bineinteles ca, traind in aceeasi societate ca si noi si intampinand acelasi gen de probleme, autoritatile locale sau judetene fac tot posibilul sa se puna la punct si din acest punct de vedere. Apreciere valabila cel putin atunci cand vine vorba despre localitati mari, importante. Aceasta nu inseamna, in nici un caz, ca aceste primarii si-au angajat specialisti care sa se ocupe special de aceasta problema. De regula, se apeleaza la firme specializate, care sa se ocupe de realizarea site-ului si de actualizarea sa ori de cate ori este nevoie. Iata cateva dintre conditiile pe care trebuie sa le intruneasca site-ul unei primarii, din punctul de vedere al unui specialist in domeniu: designul sa fie unul elegant si aerisit, pentru a capta atentia vizitatorilor; sa exite anumite formulare interactive, care sa ofere posibilitatea completarii unor cereri direct in mediul virtual; site-ul trebuie sa fie perfect optimizat, pentru a fi usor de gasit in motoarele de cautare. Iar acestea sunt doar cateva reguli elementare, aspectul general al site-ului institutiei urmand a fi stabilit de comun acord intre specialistii in web design si reprezentantii primariei respective. Ce este si ce nu este WEB2? Ca sa fim onesti, trebuie sa recunoastem ca nu stim, cei mai multi dintre noi, multe lucruri despre Web 2.0. Pe de alta parte, Web 2.0. s-a transformat intr-un adevarat fenomen, foarte multi internauti aratandu-se cat se poate de interesati fata de acesta. Prin urmare, parerile sunt impartite, asa ca am decis sa prezentam doar cateva dintre acestea, enuntate de cinci internauti cu state vechi, cum s-ar zice, asadar in deplina cunostinta de cauza. �Daca Web 1.0 este o friptura cu cartofi prajiti, atunci Web 2.0 este o mancare d-aia fusion in care pui tot felul de ingrediente cu gusturi total diferite si te rogi sa iasa ceva omogen. (Iar daca nu iese, poti sa spui ca este ceva atat de novator incat abia in web 3.0 isi va gasi nisa). Daca web 1.0 e ABBA atunci web 2.0 e Gorillaz�, defineste Catalin Tenita Web 2.0. N-am putea zice ca ne simtim luminati in privinta trasaturilor Web 2.0., asa ca acesta ofera si o trecere in revista a acestora. Printre altele, retinem si noi: este vorba despre fenomene de tip longtail (suma niselor face mult mai mult decat pietele mainstream, iar acum exista si mijloacele ca aceste nise sa fie monetizabile) si mai putem vorbi despre democratizare. Ce inseamna democratizare in domeniul web? user generated content, peer review s, collaborative filtering, retele sociale, spre exemplu. Ce mai este semnificativ pentru Web 2.0.? Accentul pus pe personalizare si pe one-to-one marketing. Daca ne-am lamurit cat de cat in ceea ce priveste intrebarea �Ce este Web 2.0.?�, pentru a nu mai lasa loc de echivoc, este obligatoriu sa ne preocupam si de ceea ce nu este Web 2.0. Inainte de toate, nu este o varianta garantata pentru cei implicati, in demersul de a se imbogati. Din contra, implica riscuri infinit mai mari! Catalin Tenita mai spune ca: �Web 2.0 nu este AJAX si aqua. Sigur web 2.0 implica o atentie mai mare catre uzabilitatea interfatei (atat prin tehnologii care sa usureze interactiunea, cat si prin elemente de design�. Pentru cei care au cunostintele necesare pentru a intelege la ce ne referim, mai trebuie sa mai spunem si ca Web 2.0. nu este numai user-generated content. Un alt internaut, Zoso, dezvaluie propria perceptie asupra Web 2.0. Asadar, Web 2.0. inseamna: �accesibilitate. inseamna o deschidere mai mare a creatorilor de siteuri catre utilizatori. inseamna dinamizarea webului, trecerea de la htmluri greoaie si folosite dupa capul fiecarui la siteuri accesibile din toate punctele de vedere.� Pe de alta parte, Web 2.0. prezinta avantajul de a nu permite continutul produs de utilizatori. In cazul in care nu stiati, pe langa un utilizator de internet care va produce ceva util, vor exista, intotdeauna, aproape un milion care nu vor produce nimic. Cea de-a treia opinie referitoare la Web 2.0. ii apartine lui Dragos Novac. Conform acestuia, �in cazul web 2.0, internetul joaca rol de platforma pentru varii servicii, spre deosebire de anii precedenti cand rolul de platforma, in principal, era jucat de catre un sistem de operare (Windows, Linux, OS, etc) � platforma ce iti permitea accesul la un set de aplicatii folosite in viata de zi cu zi.� Ce alte trasaturi mai sunt specifice web 2.0.? Enumeram cateva, pentru a evita orice nelamurire: conceptul de long tail, informatii gratuite, dar si continut generat de utilizatori. Bineinteles ca, urmand exemplul primei prezentari de opinii, ne indreptam atentia si inspre caracteristicile pe care Dragos Novac nu i le-ar atribui Web 2.0. Prin urmare, Web 2.0. nu este nici un model standard de afaceri si nici vreo reteta de a obtine profituri. Nu este nici o imitatie a youtube si nici vreun rival pentru canalele media traditionale, mai mentioneaza Novac. O a patra opinie referitoare la web 2.0. ne este furnizata de catre Vivi. Asadar, o scurta definitie suna cam asa: �Web2.0 este internetul unde oricine stie sa foloseasca un browser isi poate publica gandurile online. Web2.0 este atunci cand mama isi poate face blog despre retete culinare, fara sa stie ce este aia gazduire web , html sau fisier. Web2.0 inseamna colaborare si comunicare intre oricine si oricine, online, cu rezultate imediate. Web2.0 este internetul utilizatorilor, in care cu totii putem participa la comunicare, nu doar cei putini care stiau sa faca asta in web1.0.� Si, in fine, Radu Ionescu, cel de-al cincilea internaut, concepe urmatoarea definitie a web 2.0.: �o noua abordare a proiectelor online � trecerea de la one-way (un publisher/site impinge informatii) la two-ways sau dus la extrem la one-way dar invers (un publisher/site ofera platforma iar continutul este adus de utilizatori), intr-un context de interactivitate dusa la extrem, nu doar site-utilizatori, ci mai ales utilizatori-utilizatori.� Si acestea au fost doar cinci opinii care ne-au initiat in web 2.0. Desigur ca, oricine va dori sa aprofundeze informatia, va trebui sa apeleze la material didactic specializat.

Unii prefera internetul pentru informare, altii pentru socializare si, mai putin obisnuit, unii pentru a face bani. Nu va ganditi la cazurile de la limita moralei sau a decentei, ci la publicitate online. Cand vine vorba despre beneficiari ai practicii de publicitate online, d





Despre autor

Optimizare SEO, Promovare web, creare site, promovare site http://www.hfdesign.ro


Despre articol
Autor: Vizitator
Numar de vizualizari: 468
Numar de cuvinte: 10092



Nota: Nu a fost notat

Comentarii

Nu exista comentarii pentru acest subiect.

Adauga un comentariu

Ne pare rau, nu aveti posibilitatea sa adaugati comentarii. Pentru a putea lasa parerea dvs. va rugam sa va autentificati.

    imotrading.to | chequedejeuner.ro